„Autogidas“ ir „Domoplius“ turi naujus savininkus

Automobilių ir nekilnojamojo turto skelbimų portalai „Autogidas“ ir „Domoplius“ pakeitė savininkus ir pritraukė solidžią investiciją iš bendrovės „Horizontal media“, į kurią prieš tai investavo „LitCapital“. Finansavimas skirtas gerinti skelbimo portalų vartotojų patirtį, funkcionalumą, plėsti teikiamų paslaugų spektrą ir stiprinti poziciją prekybos automobiliais ir NT rinkose, rašoma pranešime žiniasklaidai.
kompiuteris
kompiuteris / 123RF.com nuotr.

Skelbimų portalus „Autogidas“ ir „Domoplius“ įsigijo „Horizontal media“ į kurią prieš tai investavo „LitCapital“.

„Pritrauktos investicijos prisidės kuriant sveiką konkurencinę aplinką Lietuvos skelbimų rinkoje. O konkurencija naudinga visiems rinkos dalyviams. Ji motyvuoja portalus valdančias įmones siūlyti inovatyvius, vartotojų poreikius atitinkančius sprendimus, kurie teikia naudos ir turto pirkėjams, ir pardavėjams“ – sako skelbimų portalų vadovas Evaldas Narbuntovičius.

Jo teigimu, investicijos suteiks galimybę patobulinti jau dabar teikiamas paslaugas, padidinti jų prieinamumą. Taip pat, vystyti naujus produktus bei gerinti portalų funkcionalumą ir vartotojų patirtį.

Jis akcentuoja, kad nauji savininkai – profesionalūs investuotojai, kurie nėra susiję su kitais Lietuvoje veikiančiais skelbimų portalais.

„Dėl dinamiškos padėties pasaulyje ir automobilių, ir nekilnojamojo turto rinkose pastaraisiais metais įvyko daug permainų. Jos neišvengiamai paveikė ir skelbimų svetainių veiklą. Sieksime prisitaikyti prie verslo ir privačių klientų poreikių, siūlysime sprendimus, kurie padėtų išlaikyti rinkų aktyvumą visais laikais“, – sako vadovas.

Planuoja plėtrą

Pasak jo, planuojama plėtra trimis pagrindinėmis kryptimis: gerinant verslo klientų ir skelbimų portalų lankytojų patirtį, plečiant esamų platformų funkcionalumą bei žengiant į naujus rinkos segmentus ir kuriant atitinkamus įrankius bei paslaugas.

„Pastebime, kad naudotų transporto priemonių prekybos segmente juntamas itin didelis skaidrumo poreikis: neretu atveju naudoto automobilio pirkimas yra prilyginamas loterijai. Ketiname pasiūlyti įrankius, kurie padės išvengti nusivylimo“, – planus dėsto E.Narbuntovičius.

Taip pat „Autogido“ ir „Domoplius“ vadovas užsimena, kad vystomi planai stiprinti veiklos kryptis, susijusias su tvariu vartojimu – kurti antrinės rinkos prekybos platformas, kurios įgalintų vartotojus suteikti daiktams antrą gyvenimą. Žingsnis už automobilių ir NT rinkos ribų yra logiškas ir pagrįstas jau sukaupta patirtimi.

„Planų turime įvairių. Ir vietos augti yra daug. Pagal lankytojų ir skelbimų skaičių rikiuojamės tarp šios rinkos lyderių – tai įpareigoja vadovautis inovatyviu požiūriu, teikti geriausią įmanomą patirtį naudotojams. Pastarąjį dešimtmetį skelbimų rinkoje vykusi koncentracija suteikė daug galių dominuojantiems subjektams, bet nuvylė vartotojus. Tiku, kad su naujais investuotojais pakeisime nusistovėjusią padėtį“, – teigia pašnekovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis