Dvejus metus nuolat investavusi į el. prekybą, šių metų pradžioje „Danbalt International“ prekybai internete plėtoti įkūrė atskirą bendrovę „Šiuolaikinis mados centras“, kuri į elektroninės prekybos sistemos atnaujinimą investavo 0,5 mln. Lt.
Atnaujinus sistemą per pavasario-vasaros sezoną tikimasi 30 proc. pajamų augimo nei 2013 m.
Naująją parduotuvę valdančios bendrovės „Šiuolaikinio mados centras“ vadovas Mantautas Bieliauskas sako, kad Lietuvos pirkėjai vis dar pakankamai konservatyvūs ir į el. prekybą žiūri atsargiai, tačiau pastarųjų metų patirtis liudija, kad jų požiūris pamažu keičiasi.
Planuojame, kad investicijos į reklamą, klientų švietimas, garantuotas nemokamas prekių pristatymas arba grąžinimas į bet kurią tinklo, iš kurio buvo pirkta, parduotuvę šį skaičių per metus išaugins dvigubai.
„El. prekybos rinka intensyviai auga, tačiau darbo yra labai daug. Šiuo metu pajamos iš el. prekybos sudaro 3 proc. visų „Danbalt International“ pajamų. Planuojame, kad investicijos į reklamą, klientų švietimas, garantuotas nemokamas prekių pristatymas arba grąžinimas į bet kurią tinklo, iš kurio buvo pirkta, parduotuvę šį skaičių per metus išaugins dvigubai, – kalba M.Bieliauskas. – Ateityje tikimės dar labiau plėsti el. parduotuvių asortimentą ir pasiūlyti prekių, kurių negalima rasti įprastose parduotuvėse.”
El. parduotuvėje Lantani.lt kiekvienas „Danbalt International“ valdomas avalynės tinklas turi atskirą puslapį, kur galima matyti išskirtinai tos parduotuvės prekes, tačiau iš jo galima lengvai pereiti į kitą išsaugant informaciją apie pasirinktą avalynę.
Nuo 1993 m. Lietuvoje veikianti įmonė „Danbalt International“ valdo 53 avalynės parduotuves visoje Lietuvoje. Bendrovės metinė apyvarta – 60 mln. Lt.