„Aviva Lietuva“ I ketvirčio rezultatai: nepaisant pandemijos, verslo apimtys augo

Pirmąjį šių metų ketvirtį, gyvybės draudimo ir pensijų bendrovės „Aviva Lietuva“ verslo apimtys augo.
„Aviva“
„Aviva“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Visų šių metų sausio-kovo mėnesiais „Aviva Lietuva“ pasirašytų gyvybės draudimo įmokų suma siekė 14,1 mln. eurų, tai 6 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais. Daugiau nei trečdaliu (36 proc.), palyginus su praėjusiais metais išaugo pasirašytos vienkartinės gyvybės draudimo įmokos, kurių suma per šių metų pirmąjį ketvirtį siekė 0,8 mln. eurų. „Aviva Lietuva“ valdomas gyvybės draudimo klientų turtas, palyginus su praėjusių metų I ketvirčio pabaiga, paaugo daugiau nei ketvirtadaliu (26 proc.) ir siekia 236 mln. eurų.

„Nepaisant pandemijos, išlaikėme stabilų verslo augimą. Pandemija daugelį paskatino iš naujo įvertinti gyvybės ir sveikatos trapumą, o tai atsispindi ir išaugusiame gyvybės draudimo poreikyje. Stebėjome spartų investavimo per gyvybės draudimą augimą. Tai atspindi ir bendrą šalies tendenciją: galimybių uždirbti pasyviai laikant pinigus sąskaitose praktiškai nėra, taigi gyventojai savo sutaupytus pinigus nukreipia į investavimą ir kaupimą ateičiai per gyvybės draudimą“, – sako „Aviva Lietuva“ generalinė direktorė Asta Grabinskė.

Šių metų I ketvirtį augo ir įmokos į „Aviva Lietuva“ pensijų fondus – jos sudarė 28 mln. eurų, tai 14 proc. daugiau nei 2020 m. I ketvirtį. „Aviva Lietuva“ valdomas pensijų fondų klientų turtas per metus paaugo 40 proc. ir siekia 720 mln. eurų.

Per pirmuosius tris šių metų mėnesius „Aviva Lietuva“ savo klientams ir jų artimiesiems nelaimės atveju išmokėjo 1,1 mln. eurų – tai 5 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2020 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis