„Aviva Lietuva“ pusmečio rezultatai: valdomas klientų turtas perkopė 1 mlrd. eurų

Pirmąjį šių metų pusmetį augo tiek „Aviva Lietuva“ gyvybės draudimo, tiek pensijų kaupimo apimtys. 2021 m. pirmojo pusmečio pelnas po mokesčių augo 14 proc. iki 5,6 mln. eurų (4,9 mln. eurų 2020 m. pirmąjį pusmetį). Apie tai rašoma „Aviva Lietuva“ pranešime žiniasklaidai.
Asta Grabinskė
Asta Grabinskė / Asmeninio archyvo nuotr.

Pirmąjį šių metų pusmetį įmokos į „Aviva Lietuva“ gyvybės draudimo fondus augo 7 proc. iki 28,3 mln. eurų, o įmokos į „Aviva Lietuva“ pensijų fondus 18 proc. iki 60,9 mln. eurų. „Aviva Lietuva“ valdomas gyvybės draudimo ir pensijų klientų turtas buvo beveik trečdaliu (29 proc.) didesnis nei 2020 m. pirmojo pusmečio pabaigoje ir perkopė 1 milijardą eurų.

„Per dvidešimt metų Lietuvoje nuo startuolio išaugome iki 1 mlrd. eurų valdančios bendrovės, esame tarp didžiausių ir tvirčiausių investicinio gyvybės draudimo, taupymo paslaugų, pensijų fondų bendrovių šalyje. Įvertinus mūsų šalies dydį, žmonių investavimo įgūdžius, turėti patikėtą 1 mlrd. dydžio investicinį portfelį – didžiulis profesionalios komandos pasiekimas. Jaučiamės savotišku „vienaragiu“ – milijardine bendrove Lietuvos finansų sektoriuje“, – sako „Aviva Lietuva“ direktorė Asta Grabinskė.

Netrukus „Aviva Lietuva“ pereis į draudimo grupę „Allianz“. Šis pokytis bus įgyvendintas gavus reikiamus institucijų leidimus ir įgyvendinus kitas numatytas sąlygas.

„Perspektyva priklausyti dar didesnei tarptautinei grupei reiškia, kad turime planą žengti didelį žingsnį pirmyn. Tikime, kad „Allianz“ grupės pasaulinio lygio infrastruktūra mums suteiks dar daugiau galimybių rūpintis savo klientais, dar daugiau žinių ir patirties, leis sparčiai modernizuotis ir augti toliau“, – sako A.Grabinskė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis