Azijietiškų prekių tinklas „Miniso“ kursis didžiuosiuose prekybos centruose

Azijos investuotojams priklausantis prekės ženklas „Miniso“, siūlantis namams, grožiui ir laisvalaikiui skirtas prekes bei žaislus, netrukus pradės elektroninę prekybą Lietuvoje, penktadienį pranešė portalas vz.lt.
Elektroninė parduotuvė
Elektroninė parduotuvė / 123RF.com nuotr.

Kartu planuojamas ir fizinių parduotuvių tinklas, pačią pirmą atidarys Vilniaus Centrinėje universalinėje parduotuvėje (CUP).

Tinklas veiks pagal franšizės modelį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis