Azijoje veiklą stiprinančio HSBC pelnas pernai sumenko 30 proc.

Britų tarptautinis bankas HSBC antradienį pažadėjo spartinti veiklos plėtrą Azijoje, nepaisydamas įtampos tarp Kinijos ir Vakarų stiprėjimo, bei pranešė apie 30 proc. sumenkusį pelną 2020 metais. Bankas nurodė, kad pelnas atskaičius mokesčius siekė 6,1 mlrd. JAV dolerių, o nuosmukį sukėlė didesni nei tikėtasi kredito nuostoliais ir kitos blogos skolos.
JAV doleriai
JAV doleriai / 123RF.com nuotr.
Temos: 1 HSBC

Ketvirtąjį ketvirtį banko pelnas sumenko perpus iki 2,2 mlrd. JAV dolerių, tačiau mažiau nei prognozuota, nes bankas sugebėjo išlaikyti mažas išlaidas pradėdamas didelio masto restruktūrizaciją.

HSBC neseniai paskelbė naują strategiją, kurioje išdėstyti planai paspartinti įsitvirtinimą Azijos rinkoje – šiame pasaulio regione didžiausias Europos skolintojas gauna didžiąją dalį savo pelno.

Pagal šią strategiją Londone įsikūręs bankas planuos skirti maždaug 6 mlrd. JAV dolerių veiklos plėtrai visoje Azijoje, ypatingą dėmesį skiriant turto valdymui.

Bankas įvardijo Pietryčių Azijos rinkas, tokias kaip Singapūras, taip pat Kinija ir Honkongas, kuriose ketina vykdyti aktyvią veiklą.

„Planuojame sutelkti dėmesį ir investuoti į sritis, kuriose esame stipriausi“, – sakoma generalinio direktoriaus Noelio Quinno pranešime.

Koronaviruso pandemijos sukeltas pasaulio ekonomikos sulėtėjimas smarkiai paveikė finansų milžines.

Visgi HSBC susiduria su dar viena problema – didėjančia geopolitine įtampa tarp Kinijos ir Vakarų. Bankas uždirba 90 proc. savo pelno Azijoje, o Kinija ir Honkongas yra pagrindiniai augimo varikliai.

Dėl šios priežasties bankas jautriau reaguoja į įtampą, kuri vis labiau vyrauja Kinijos ir Vakarų valstybių santykiuose, ypač po to, kai Pekinas praėjusiais metais Honkonge įvedė itin griežtą saugumo įstatymą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis