Kaip skelbiama pozicijos apraše, vadovo atlygis susideda iš pastovios dalies – mėnesinio bazinio darbo užmokesčio ir kintamos dalies – metinio paskatinimo. Bazinio atlygio rėžiai yra nuo 7,5-9,5 tūkst. eurų neatskaičius mokesčių. Maksimalus metinio paskatinimo dydis: 30 proc. nuo metinio bazinio atlygio, priklausomai nuo veiklos rezultatų.
„LTG Link“ generalinį direktorių skiria bendrovės valdyba. Labiausiai tinkamus pretendentus atrinkti padės personalo atrankų partneris – agentūra „AIMS International Lietuva“. Kandidatai reikalingus dokumentus turi pateikti iki rugsėjo 18 d. imtinai.
Kaip skelbiama dokumente, kandidatų laukia 5 atrankos etapai: pradedant CV pateikimu, baigiant atrinkto kandidato (-ės) patikra. Po pirminio etapo bus sudarytas 5-6 kandidatų sąrašas.
„Keliaujančių traukiniais srautai auga kasmet – tai ir proga pasidžiaugti, kad gyventojai vis dažniau renkasi aplinkai mažiau taršų transportą, ir įpareigojimas toliau tobulinti teikiamų paslaugų kokybę. Artimiausiems metams turime labai aiškią „LTG Link“ veiklos viziją: vystyti darnų judumą skatinančius sprendimus, efektyviau naudoti valstybės skiriamas lėšas bei kurti naujas tarptautines geležinkelio jungtis. Tokie tikslai bus keliami ir naujajam įmonės direktoriui ar direktorei“, – sako „LTG Link“ valdybos pirmininkė Aurelija Kazlauskienė.
Dabartinis „LTG Link“ vadovas Linas Baužys baigiantis kadencijai priėmė sprendimą profesinį kelią tęsti už bendrovės ribų. Jį nuo rugsėjo 21 d. pakeis Gediminas Šečkus, „Lietuvos geležinkelių“ „FREE Rail“ programos vadovas, iki šių metų kovo ėjęs „LTG Link“ korporatyvinės veiklos vadovo pareigas. Jis generalinio direktoriaus pareigas eis laikinai, iki kol bus paskirtas nuolatinis „LTG Link“ generalinis direktorius.
„Visos komandos vardu dėkoju Linui už svarbius žingsnius, kuriuos bendrovė žengė per jo kadenciją. Vadovaujant Linui „LTG Link“ pirmą kartą Lietuvoje pasirašyta ilgalaikė keleivių vežimo finansavimo sutartis (2023–2032 metų laikotarpiui), kuri užtikrins tvarų keleivių vežimo geležinkeliu finansavimą ir jo plėtrą, pasirašyta sutartis dėl naujų, modernių elektrinių ir baterinių traukinių įsigijimo, sukurta į kliento poreikius orientuota keliavimo patirtis, leidusi vis platesniam ratui klientų išbandyti ir pamėgti keliones traukiniais. Tikiu, kad šie darbai yra tvirtas pagrindas būsimų projektų vystymui, kurių imsis naujasis bendrovės vadovas ar vadovė“, – teigia A.Kazlauskienė.
„Didžiuojuosi, kad buvau LTG komandos dalimi bei turėjau progą prisidėti prie LTG transformacijos, veiklų atskyrimo, naujos keleivių vežimo bendrovės įkūrimo. Kartu su „LTG Link“ komanda įgyvendinome prasmingus, Lietuvai reikšmingus darbus – nuo tvarų judumą skatinančių iniciatyvų vystymo iki geležinkelių paslaugų prieinamumo šalyje didinimo. Nuoširdžiai linkiu savo komandai tęsti pradėtus darbus ir ambicijos įgyvendinant naujus planus“, – sako „LTG Link“ vadovas L.Baužys.
LTG Grupę sudaro kontroliuojančioji bendrovė „Lietuvos geležinkeliai" (sutrumpintai – LTG) ir pagrindinės dukterinės bendrovės – krovinių vežimo veiklą vykdanti bendrovė „LTG Cargo", keleivių vežimo bendrovė „LTG Link", šalies geležinkelių tinklą valdanti ir jo modernizacija besirūpinanti bendrovė „LTG Infra".