„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Baiminantis sunkios žiemos Jungtinėje Karalystėje išaugo antklodžių ir oro džiovintuvų pardavimai

Norėdami sumažinti sąskaitas už energiją britai prieš žiemą skuba apsirūpinti antklodėmis, šiltais drabužiais ir oro džiovintuvais, teigiama Britų mažmeninės prekybos konsorciumo ataskaitoje.
Sušalusi moteris
Sušalusi moteris

„Mažėjant vartotojų pasitikėjimui, žmonės apsipirkinėjo atsargiai, vengdami didelių pirkinių, pavyzdžiui, kompiuterių, televizorių ar baldų“, – BBC sakė konsorciumo vykdomoji direktorė Helen Dicksinson.

Tačiau pastebima, kad daug namų ūkių jau ruošiasi artėjančiai žiemai, kuri, tikėtina, nepagailės finansinių iššūkių.

„Stebimi geri antklodžių, šiltų drabužių ir energiją taupančių prietaisų, taip pat oro džiovintuvų pardavimai“, – sakė H.Dickinson.

Spalio 1 d. milijonams namų ūkių Jungtinė Karalystėje padidėjo sąskaitos už energiją, nors padidėjimą sušvelnino vyriausybės nustatyta viršutinė kainos riba.

123RF.com nuotr./Sušalusi mergina
123RF.com nuotr./Sušalusi mergina

Pasak BBC, tipinio namų ūkio metinė sąskaita už energiją padidėjo nuo 1971 svarų sterlingų (2250 eurų) iki 2500 svarų sterlingų (2853 eurų). Siekiant sušvelninti šį poveikį Jungtinės Karalystės vyriausybė numatė papildomas išmokas pragyvenimo išlaidoms padengti.

Ataskaitoje taip pat nurodoma, kad per trečią ketvirtį maisto produktų pardavimai, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2021 m., padidėjo 4,6 proc.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Elektra
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Elektra

Per ketvirtį ne maisto produktų pardavimai smuko 0,4 proc. tačiau rugsėjį jie išaugo – tam įtakos turėjo drabužių pardavimai.

„Gelbėjo drabužių ir avalynės pardavimai, o mažmeninės prekybos augimo rodiklius lėmė į mokyklą grįžtančių prekių pirkimas – vaikų avalynės pardavimai išaugo daugiau kaip 15 proc.", – sakė KPMG, teikiančios audito ir mokesčių konsultavimo paslaugas, mažmeninės prekybos vadovas Paulas Martinas.

Pasak jo, buitinės technikos ir maisto ruošimo reikmenų pardavimai šį mėnesį taip pat buvo teigiami, nes vartotojai, atsižvelgdami į kylančias energijos kainas, siekia įsigyti daugiau energiją taupančių virtuvės prietaisų.

M.Dickinson įspėjo, kad ateinanti žiema bus sunki tiek mažmenininkams, tiek vartotojams.

„Išlaidos didėja visoje mažmenininkų tiekimo grandinėje, svaras išlieka silpnas, palūkanų normos kyla, o įtempta darbo rinka didina samdymo išlaidas. Visa tai apsunkina mažmenininkų galimybes mažinti kainas ir padėti sunkumų patiriantiems namų ūkiams”, – sunkumus vardijo ji.

123RF.com nuotr./Parduotuvėje
123RF.com nuotr./Parduotuvėje

Duomenys rodo, kad vartotojų atsiskaitymai kortelėmis rugsėjį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, padidėjo 1,8 proc, o tai yra mažiausias augimas nuo 2021 m. vasario.

Visgi „Barclaycard” teigia, kad tokioms kategorijoms kaip maistas išsinešimui ir skaitmeninis turinys buvo naudingas atėjęs šaltesnis oras, paskatinęs žmones daugiau laiko praleisti namuose.

„Britai ieško būdų, kaip smagiai praleisti laiką namuose taupant pinigus, todėl auga skaitmeninių prenumeratų ir maisto išsinešti užsakymų skaičiai", – sakė „Barclaycard" direktorė Esme Harwood.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų