Ballų vardu jau reklamuoja šakočius, kuriuos jie ragavo

„Ballas jau ragavo legendinio šakočio. Užsuk ir tu“ – tokiu užrašu reklaminiame stende klientus kviečia viena šalia Vilniaus esanti skanėstų parduotuvė. Lankytojai viliojami paragauti ir įsigyti „legendinių šakočių iš Šilutės“. Parduotuvės savininkas džiūgauja, kad idėja pasiteisino – šakočius perka geriau nei anksčiau.
Šakočių reklama
Šakočių reklama / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Reklaminiame stende, kuris yra šalia įėjimo, puikuojasi ir vieno iš garsiųjų brolių LaMelo atvaizdas bei šakočio nuotrauka.

Anksčiau jau rašyta, kad į Prienus atvykusią garsiąją šeimyną krepšinio aikštelėje pasitiko Prienų meras Alvydas Vaicekauskas, kuris krepšininkų tėvui įteikė milžinišką šakotį.

Aliaus Koroliovo / 15min nuotr./Treniruotėje
Aliaus Koroliovo / 15min nuotr./Treniruotėje

Tuo sumanė pasinaudoti šakočių pardavėjai.

„Mes domimės įvykiais krepšinio pasaulyje, sekam ir „balomanijos“ procesą. Kai pastebėjome, kad Prienų meras Ballams įteikė šakotį, kuriuo ir mes prekiaujame, pagalvojome, kad reikia apie tai pranešti ir mums“, – 15min pasakojo parduotuvės darbuotojas Saulius.

Ar LaMelo veidas padeda pritraukti lankytojų? „Taip, žinoma, pirkėjai dažniau perka šį šakotį, nes mes jiems pasakojame, kad jis patiko garsiajai šeimynai. Kai Lietuvoje toks oras, smagu matyti žmones su šypsenomis“, – 15min pasakojo pardavėjas.

Lankytojai domisi, ar čia tikrai parduodami tokie patys šakočiai, kuriuos ragavo ir gyrė garsieji amerikiečiai. „Čia tas pats gamintojas, tie patys šakočiai. Ballų šeimai, kiek teko skaityti, šakočiai patiko labiau nei šaltibarščiai ar cepelinai“, – juokėsi pardavėjas.

O kodėl reklamai pasirinktas jaunesnysis LaMelo? „Todėl, kad jo šukuosena panaši į šakotį, ypač kai jis laksto aikštelėje“, – dėstė verslininkas.

O ar gavo garsiojo krepšininko leidimą naudoti atvaizdą reklamai? „Geras klausimas. Mes siuntėme prašymą elektroniniu paštu, bet negavome dar atsakymo“, – atviravo šakočių pardavėjas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis