Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„BaltCap“ investuoja į Estijos drabužių ir avalynės prekybos platformą „Weekend“

Baltijos, Šiaurės šalyse ir Lenkijoje veikiančios privataus kapitalo fondų valdytojos „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF) atliko dar vieną augimo kapitalo injekciją į Baltijos mažmeninės prekybos sektoriaus žaidėjus. BGF investavo į sparčiai augančią Estijos daugiakanalę drabužių ir avalynės prekybos platformą „Weekend“. „Weekend“ e-parduotuvės veikia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, o fizinės parduotuvės – Latvijoje ir Estijoje. Tai septintoji BGF fondo investicija, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Estijos drabužių ir avalynės prekybos platforma „Weekend“   
Estijos drabužių ir avalynės prekybos platforma „Weekend“    / Bendrovės nuotr.

„Weekend“ įkūrė ir valdo Laeks šeima, Taavi Laeks ir po investicijos lieka didžiausiu bendrovės akcininku ir toliau jai vadovaus.

„Weekend“ savo veiklą pradėjo nuo vienos batų parduotuvės 2007 metais. Šiuo metu tai viena didžiausių daugiakanalių drabužių ir avalynės prekybos platformų Baltijos šalyse, teikianti pirmenybę e-prekybai. „Weekend“ valdo 13 didelio formato fizinių parduotuvių Estijoje ir Latvijoje ir sparčiai augančią interneto prekyvietę visose Baltijos šalyse.

Bendrovės strategija pagrįsta skirtingų pardavimo kanalų išnaudojimu bei galimybėmis sparčiai plėtoti verslo modelį. Šiemet „Weekend“ pardavimo apimtys turėtų siekti 26 mln. eurų, o augimo sparta turėtų siekti 50 procentų.

„Weekend“ mus žavi savo natūralia fizinės ir elektroninės prekybos difuzija bei sparčia plėtra. Panašu, kad platformos kūrėjai rado tinkamą kombinaciją, kuri leidžia jiems palyginti mažomis sąnaudomis plėsti klientų ratą ir tuo pat metu užtikrinti jų lojalumą“, – pažymėjo „BaltCap“ partneris Kornelijus Čelutka.

Pasak jo, BGF pastaruosius 12 mėnesių darė tiksliai atitinkančias strategiją investicijas. „Toliau investavome į senjorų priežiūros kokybiškų paslaugų sektorių bei tradicinės prekybos virsmą į elektroninę. Sparčiai augantiems verslams suteikiame plėtros kapitalą investuodami į mažumos dalį – „Weekend“ sandoris yra būtent toks. Kiek anksčiau panašiomis sąlygomis Lietuvoje investavome į „Verket“, Estijoje – į „Viru Haigla“. Kitais atvejais išperkame akcijas iš esamų akcininkų, toks modelis buvo taikomas investuojant į „Gemma“, „Livin“ ir „TradeHouse“. Visgi vis dažniau akcininkai nori likti su mažumos paketu, augti kartu su mumis ir po to realizuoti sukurtą vertę“, – sakė K.Čelutka.

„BaltCap“ sandorio finansinio patikrinimo patarėjai buvo „Opinio Finance“, teisės – COBALT. Sandorio vertė neatskleidžiama šalių sutarimu.

Jo teigimu, besibaigiantys metai buvo aktyvūs „BaltCap“ – šiemet baigtas formuoti didžiausias fondas BPEF III, pasirašytas didžiausias „BaltCap“ istorijoje sandoris, per visus valdomus fondus padarytos 14 naujos investicijos ir 13 papildomų įsigijimų, konsoliduojant verslus, taip pat parduotos 6 įmonės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos