„Manome, kad „Coffee Inn“, palyginti su kitais kavos išsinešimui tinklais Baltijos šalyse, turi didžiausią plėtros potencialą. Tai yra stiprus prekės ženklas Lietuvoje, tvirtėja jo pozicijos Latvijoje. Bendrovei reikėjo finansinio paskatinimo, mums – patikimo partnerio investicijoms. Pastarųjų kelių metų „Coffee Inn“ rezultatai išties įspūdingi: tiek plečiant tinklą Latvijoje ir Lietuvoje, tiek auginant lojalių klientų ratą. Labai laukiame, kada pradėsime darbus ir judėsime pirmyn“, – sakė „BaltCap“ investicijų direktorius Kornelijus Celutka.
„Coffee Inn“ yra jau šeštoji „Lithuania SME“ rizikos kapitalo fondo investicija Lietuvoje. „Lithuania SME“ fondas iš viso Lietuvoje ketina investuoti 20 mln. Eurų, iki 3 mln. Eurų į vieną smulkią ar vidutinio dydžio įmonę.
„Per artimiausius porą metų į verslo plėtrą tikimės investuoti per 7 mln. Litų. Ateinančiais metais didžiausią dėmesį skirsime „Coffee Inn“ augimui Latvijoje. Kaimyninėse rinkose kavos išsinešimui rinka vystosi labai sparčiai, todėl jau kurį laiką intensyviai žvalgomės po Lenkiją ir Estiją. Neatmetame galimybės plėstis ir kitose valstybėse. Lietuvoje šiuo metu aktyviausiai plečiamės pagal franšizę – ateinančių metų sausį ketiname atidaryti naują kavinę Druskininkuose“, – pasakojo „Coffee Inn“ vadovas Vygantas Makselė.
Likusios „Coffee Inn“ akcijos priklauso šešiems akcininkams. Keturi iš jų – Nidas Kiuberis, Vygantas Makselė, Martynas Šerkšnys, Vytenis Kurapka – yra „Coffee Inn“ įkūrėjai ir kavinių tinklą valdo nuo pat jo atsiradimo pradžios.
Anot V. Makselės, visa komanda, dalyvavusi kuriant „Coffee Inn“ prieš penkis metus Lietuvoje, ir toliau aktyviai įsitraukia į įmonės veiklą. „Nepaisant akcininkų sudėties pasikeitimo, valdantysis įmonės branduolys ir toliau išliks toks pat. Kompetentingos komandos dėka užauginome įmonę iki to, ką turime dabar. Mūsų partneriai tą mato ir vertina“, – teigė V. Makselė.
Šiuo metu Lietuvoje ir Latvijoje veikia 28 „Coffee Inn“ kavinės. Trys iš jų (Šiauliuose ir Klaipėdoje) valdomos franšizės pagrindu. Kavos išsinešimui tinklo apyvarta, palyginti su praėjusių metų laikotarpiu, šiemet išaugo beveik dvigubai ir pirmą kartą viršijo 10 mln. Litų. Atitinkamai augo ir įmonės pelnas.