Nuo 2010-ųjų metų sėkmingai veikianti Baltic Ground Services Poland šiandien aptarnauja airBaltic, Aeroflot, Aer Lingus ir kitų oro linijų lėktuvus Varšuvos, Katovicų bei Krokuvos oro uostuose.
„Paprastai, naujai įmonei įsitvirtinti lėktuvų bei keleivių aptarnavimo segmente prireikia keleto metų. O pritraukti stambias oro linijas – ne mažiau nei trijų ar keturių sėkmingos veiklos metų. Lenkijoje tai mums pavyko pasiekti vos per du metus. Dabar kai pirminis vystymosi etapas sėkmingai baigėsi, mes planuojame sutelkti pagrindinį dėmesį į esamų produktų ir paslaugų plėtrą. Preliminariai, šiais metais Baltic Ground Services Poland aptarnaus daugiau kaip pusantro tūkstančio skrydžių. Bet jau kitais metais mes turime planų padidinti šį skaičių dar maždaug tūkstančiu“, – mintimis apie tolesnius vystymosi planus pasidalino Baltic Ground Services Poland vadovas Linas Gegužis.
Pasak L.Gegužio, šiuo metu Lenkijos oro transporto rinka ir keleivių srautai oro uostuose sparčiai auga. Pastarieji jau viršijo iki-krizinius metų rodiklius ir siekia beveik 25 mln. keleivių per metus. Prognozuojama, kad mažiau nei per dešimt metų šis skaičius perkops 40 mln.
„Dirbdami trijuose didžiausiuose Lenkijos oro uostuose mes tikimės, kad šiais metais aptarnausime daugiau kaip 160 tūkstančių keleivių. Atsižvelgiant į rinkos perspektyvas, ypač Varšuvos oro uoste, pagrindinį dėmesį skirsime antžeminio aptarnavimo, degalų pylimo bei maitinimo pristatymo paslaugoms. Be to, šiais metais daug dėmesio skyrėme ir vidinių procesų bei personalo optimizavimui taip apie 30 proc. sumažindami operacines sąnaudas. Taigi, kitais metais laukiame žymaus pajamų padidėjimo“, – komentuoja Baltic Ground Services Poland vadovas.
Tuo tarpu Lenkijoje vis sparčiau vystosi pigių skrydžių oro linijų veikla. Specialistai pabrėžia, kad jau šiandien beveik 50 proc. visų tarptautinių skrydžių iš/į Lenkijos oro uostus vykdo „low-cost“ vežėjai. Prognozuojama, kad šių oro linijų pozicija rinkoje dar labiau sustiprės, kadangi šių metų pradžioje vienas didžiausių pasaulyje pigių skrydžių operatorių atidarė savo antrąją bazę Krokuvos oro uoste.
„Aktyvus oro transporto rinkos Lenkijoje augimas yra neatsiejamas nuo sparčios pigių skrydžių bendrovių plėtros. Savo strategijoje esame numatę ne vieną sprendimą, kurie pritaikyti būtent tokiems vežėjams. Pavyzdžiui, neseniai pristatyta mūsų pačių jėgomis sukurta keleivių registracijos ir įlaipinimo sistema Avia DCS leidžia atsisakyti didžiulių registracijos punktų ir pereiti prie mobilios, mažai sveriančios įrangos. Jos dėka galima žymiai pagreitinti „low-cost“ ir čarterinių skrydžių keleivių aptarnavimą bei ženkliai sumažinti nepatogumus, dažnai patiriamus keleiviams belaukiant skrydžio. Taip pat jau šiuo žemos sezonu mes pradėsime naudoti mūsų sukurtą ekologišką antiledodaros skystį, kuriuo tikimės ne tik sumažinti poveikį aplinkai, bet ir pritraukti gamtą tausojančius klientus. Tikimės, kad mūsų veikla ir toliau išliks gana sėkminga, ir jau 2015-aisiais mes pratęsime plėtrą ir į kitus Lenkijos oro uostus“, – teigia Linas Gegužis.