Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Baltika“ nutrauks gamybą Estijoje, atsisakys kai kurių prekės ženklų

Estijos drabužių siuvimo ir prekybos bendrovės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, taryba patvirtino veiksmų 2019 ir 2020 metais planą, pagal kurį Estijoje bus nutraukta gamyba, optimizuojamas prekės ženklų portfelis bei pardavimų kanalai, pranešė „Baltika“ per „Nasdaq“ Talino biržą.
Drabužiai
Asociatyvi nuotrauka: drabužiai / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Estija Drabužiai

Bendrovės valdybos pirmininkas Meelis Milderis šį planą pavadino radikaliausiu žingsniu per visą įmonės veiklos laikotarpį, kurį paskatino siekis nutraukti nuostolingą veiklą.

Anot M.Milderio, „Baltika“ vietoj tarptautinio augimo renkasi orientavimąsi į Baltijos valstybių rinką, išlaidas iš esmės mažins atsisakydama gamybos Estijoje, sujungdama dalį prekės ženklų, taip pat nutraukdama bendradarbiavimą su frančizės partneriais Rusijoje.

Gamybos padaliniai Estijoje, kurie dabar gamina maždaug trečdalį visos „Baltika“ produkcijos, bus uždaryti iki šių metų pabaigos. Darbo neteks 340 darbuotojų.

„Mes pirksime siuvimo paslaugas daugiausia iš partnerių Europoje. „Baltika“ žinioje išliks produktų plėtra, dizainas ir kokybės kontrolė“, – sakė M.Milderis.

„Baltika“ tikisi metines išlaidas per artimiausius 12 mėnesių sumažinti 2 mln. eurų.

Dviejų iš trijų pagrindinio produkcijos segmento prekės ženklų – „Mosaic“ ir „Bastion“ – nuo ateinančių metų pavasario sezono bus atsisakyta, visa ši produkcija turės „Monton“ prekės ženklą. Abu „premium“ segmento produkcijos segmento prekės ženklai – „Ivo Nikkolo“ ir „Baltman“ – bus išsaugoti.

Pasak M.Milderio, „Baltika“ sieks iš akcininkų pritraukti 5 mln. eurų, iš jų 3 mln. eurų – 2018 ir 2019 metų nuostoliams padengti, o 2 mln. eurų – veiklos pertvarkai.

„Baltika“ tikisi metines išlaidas per artimiausius 12 mėnesių sumažinti 2 mln. eurų.

2018-aisiais „Baltika“ pardavimų pajamos sumenko 6 proc. iki 44,7 mln. eurų, įplaukos iš mažmeninės ir didmeninės prekybos kritus atitinkamai 3 proc. ir 31 proc., o elektroninės prekybos – padidėjus 16 procentų. Patirtas 3,1 mln. eurų grynasis nuostolis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos