Dar pernai spalį, prieš „Hidrostatybai“ iškeliant restruktūrizavimo bylą, įmonėje dirbo 275 darbuotojai. Tuomet teismas nustatė, kad pradelsti įsipareigojimai siekė 5,34 mln. eurų, bendrovė turėjo 26,32 mln. eurų vertės turto, todėl ji yra moki.
Bankroto byla „Hidrostatybai“ iškelta rugpjūčio pabaigoje, dėl jos į teismą kreipėsi bendrovės administratorius – įmonė jį informavo, kad laiku nepateiks restruktūrizavimo plano ir sutinka su bankroto bylos iškėlimu.
„Hidrostatybos“ vadovas Ignas Daunys anksčiau buvo nurodęs, jog pagrindinė priežastis, lėmusi įmonės finansinius sunkumus – nuostolinga „Rail Baltica“ ruožo Rokai-Palemonas-Kaunas rekonstrukcija.
Iki šių metų vasario „Hidrostatyba“ buvo vadovaujanti partnerė statant „Rail Baltica“ ruožą Kaunas-Palemonas, tačiau dėl finansinių problemų iš darbų pasitraukė, o statybas baigė likę konsorciumo partneriai – „Leonhard Weiss“ ir „Autokausta“.
Balandį vykusio akcininkų susirinkimo protokolo duomenimis, 73,1 proc. „Hidrostatybos“ akcijų valdė Jonas Dumašius, 26,9 proc. – Almutas Dumašius.