„Barbora“ atsisako plastikinių maišų – užsakymus vežios tik popieriniuose

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ atsisako plastikinių maišų, kuriuose pirkėjams pristato užsakymus. Klientams artimiausiu metu nebereikės rinktis pakuotės – visi užsakymai bus išvežiojami popieriniuose maišuose. Įmonė siekia ženkliai sumažinti pakavimo procese naudojamo plastiko kiekį, todėl kartu mažina ir vienkartinių maišelių naudojimą.
Prekės
Prekės / „Barbora“ nuotr.

Iki šiol klientai galėjo rinktis, kokioje pakuotėje pristatyti užsakymą – plastiko ar popieriaus. Pasak „Barboros“ vadovo Andriaus Jurgelevičiaus, kas antras pirkėjas vis dar pageidauja gauti užsakymą plastikiniame maišelyje.

„Popierinius maišus įsivedėme prieš dvejus metus ir jie iškart sulaukė teigiamo klientų įvertinimo. Pamažu pirkėjų, norinčių užsakymą gauti popieriniuose maišuose, skaičius augo ir dabar kas antras pasirenka būtent šį pakavimo būdą. Džiaugiamės, kad klientai renkasi tvaresnę pakuotę, tačiau ir kaip įmonė jaučiame atsakomybę prisidėti prie didesnio tvarumo. Mūsų popieriniai maišai yra tvirti, todėl gali būti panaudojami dar ne vieną kartą arba pernaudojami. Taip pat jie yra pilnai perdirbami, tad galima juos drąsiai rūšiuoti su popieriaus atliekomis. Maišelių sudėtyje esanti mediena yra iš atsakingai tvarkomų miškų, tad ir gamyboje siekiama didesnio tvarumo. Tikimės, kad klientai šį mūsų žingsnį įvertins pozityviai“, – apie pokytį kalba A.Jurgelevičius.

Plastikinių maišų „Barbora“ vienu metu atsisako visose šalyse – Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje bei Lenkijoje. Kartu keičiasi ir šaldytų produktų pakuotė – bus naudojami mažiau plastiko turintys maišeliai, kurie taip pat yra pilnai perdirbami kartu su plastiko atliekomis.

Perpus sumažino vienkartinių maišelių naudojimą

Perėjimas prie užsakymų pakavimo tik į popierinius maišus – ne vienintelis elektroninės parduotuvės žingsnis, siekiant didesnio draugiškumo gamtai. Neseniai „Barbora“ peržiūrėjo ir atskirų prekių pakavimo procesus, vienkartinių maišelių naudojimą sumažindama 53 proc.

„Asortimento ir Operacijų komandos padarė didelį darbą – peržiūrėjo visą nefasuotų daržovių ir vaisių, kitų šviežių produktų asortimentą, ieškodamos būdų, kaip sumažinti į vienkartinius maišelius pakuojamų produktų kiekį ir kartu klientui saugiai pristatyti produktus. Į vienkartinius maišelius pakuojame tik tuos produktus, kuriuos atskirti nuo kitų privalome pagal maisto saugos taisykles“, – pasakoja „Barboros“ vadovas.

Šiuo metu „Barboroje“ papildomai pakuojamos sveriamos, gamintojo nepakuojamos prekės, kaip sveriami saldainiai, riešutai ir kt. Taip pat tos prekės, kurios lengvai gali būti pažeistos transportavimo metu arba kurios gali pažeisti, ištepti kitas prekes, kaip bulvės, rauginti kopūstai ir pan. Papildomai pakuojamos daržovės ir vaisiai su valgoma žievele, tačiau neturintys gamintojo pakuotės.

E.parduotuvė ketina ir toliau nuolat peržiūrėti savo asortimentą ir procesus, ieškodama būdų dar labiau mažinti papildomų pakuočių kiekį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų