„Barbora“ pasiruošusi įdarbinti 200 darbuotojų – keičia atlygio politiką

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ keičia naujokų atlygio politiką bandomuoju laikotarpiu prekių surinkėjams ir kurjeriams. Naujokams sudarys tokias pat galimybes užsidirbti kaip ir dirbantiems ilgesnį laiką – taikys vienodą bazinį atlyginimą nuo pirmųjų darbo dienų. Keisti įmonės atlygio politiką paskatino situacija darbo rinkoje ir įmonės plėtra, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kurjeris
Kurjeris / „Barboros“ nuotr.
Temos: 2 Verslas Barbora.lt

Šiuo metu elektroninė parduotuvė „Barbora” ieško apie 200 kurjerių ir prekių surinkėjų. Įmonė ruošiasi dar vienam karštam e. prekybos sezonui ir toliau auga bei didina savo komandą, kad patenkintų augančią paklausą apsipirkimui internetu.

„Mes nebeskirstome darbuotojų į naujokus ir senbuvius. Vertiname kiekvieno darbuotojo indėlį ir norime sudaryti visiems vienodas sąlygas užsidirbti. „Barboroje” darbuotojus vertiname pagal pasiektus rezultatus, o ne darbo stažą. Turime visus įrankius ir mokymų programas naujai atėjusiems darbuotojams, kurie leidžia pasiekti didžiausią efektyvumą kur kas greičiau nei baigiasi bandomasis laikotarpis”, – sako A.Savickienė.

Nepriklausomai nuo išdirbto laiko, dabar „Barboros“ kurjeriai į rankas galės gauti nuo 900 iki 1300 Eur, prekių surinkėjai – nuo 700 iki 900 Eur. E. parduotuvės personalo vadovė pažymi, kad įmonėje į rezultatą orientuoti kurjeriai ir surinkėjai uždirba maksimalų atlyginimą.

Be to, įmonė kurjeriams ir prekių surinkėjams prie atlyginimo siūlo ir papildomų verčių, kurias šiais metais gerokai išplėtė. Nemokamą maitinimą, įvairių partnerių nuolaidas, pinigines premijas svarbiomis gyvenimo progomis bei inovatyvius darbo įrankius papildė didesnis dėmesys darbuotojų sveikatai, kaip nemokamos kineziterapeuto konsultacijos ar mankštos kurjeriams, nemokamas sveikatos patikrinimas, taip pat papildomos naujų partnerių nuolaidos kelionėms bei įvairioms pramogoms.

E. parduotuvė „Barbora” ruošiasi ateinančiam rudens ir žiemos sezonui. Prognozuojama, kad užsakymų srautas vėl augs, todėl didinama ne tik operacijų komanda, bet ir plečiamas automobilių parkas. Tokią pat augimo strategiją „Barbora” sėkmingai taikė ir pernai rudenį, iš anksto pradėjusi ruoštis būsimam užsakymų augimui.

Iššūkis – rasti motyvuotų darbuotojų

„Barbora”, kaip ir dauguma verslų, susiduria su iššūkiu surasti motyvuotų darbuotojų. Pasak personalo vadovės A.Savickienės, dalis darbuotojų per pandemiją prarado motyvaciją dirbti, dalis į darbo rinką ateina jau su visai kitokiais lūkesčiais nei iki pandemijos.

„Kaip ir daugelis verslų, matome, kokia sudėtinga situacija darbo rinkoje. Siekdamas pritraukti darbuotojų, verslas turi didelį dėmesį skirti darbo kultūros stiprinimui, tobulinti atlyginimų politiką ir ieškoti naujų papildomų verčių darbuotojams. Pandemija dar kartą parodė, kad nedarbo išmokas ilgesnį laiką gaunantys darbuotojai ne taip noriai vėl grįžta į darbo rinką. Be to, pasikeitusios aplinkybės suformavo naujus lūkesčius darbo vietai. Dabar darbuotojai nori daugiau lankstumo bei atsižvelgimo į jų poreikius. Augantis verslas turi prisitaikyti, kad išliktų patrauklus darbdavys“, – situaciją komentuoja „Barboros“ personalo vadovė Agnė Savickienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis