Naują paslaugą „Drive in 30 min.“ pasirinkusiems pirkėjams bet kokio dydžio užsakymas bus paruošiamas per pusvalandį ir pristatomas tiesiai į automobilį „Drive in“ stotelėje. Tai greičiausias rinkoje siūlomas elektroninis apsipirkimo būdas, neribojant asortimento ir krepšelio dydžio.
Pasak „Barboros“ vadovo Andriaus Jurgelevičiaus, naujoji paslauga atlieps vieną pagrindinių pirkėjų poreikių – apsipirkti kuo paprasčiau, greičiau ir neribojant užsakymo dydžio.
„Esame pirmoji elektroninė maisto parduotuvė, suteikianti galimybę rinktis iš viso prekių asortimento ir užsakymą atsiimti per tokį trumpą laiką. Prekių pristatymo greitis klientams tampa vis svarbesnis. Matome, kad, turėdami galimybę, pirkėjai dažniausiai renkasi artimiausią laisvą laiką užsakymo pristatymui ar atsiėmimui. Matydami augantį greito apsipirkimo poreikį, investavome į paslaugą, kuri dabar „Barboroje“ leis apsipirkti greičiau nei parduotuvėje greta namų. „Drive in 30 min.“ pasirinkusiems klientams jų prekes surinksime ir paruošime atsiėmimui per pusvalandį“, – apie naują paslaugą kalba „Barboros“ direktorius A.Jurgelevičius.
Paslaugos išskirtinumas – neribotas užsakymo dydis ir asortimentas. Klientai prekes gali rinktis iš viso „Barboros” asortimento, kurį sudaro 15 tūkst. skirtingų prekių, o užsisakyti tiek vieną prekę, tiek savaitinį pirkinių krepšelį. Kaip ir pasirinkus bet kurį kitą pristatymo būdą, „Drive in 30 min.“ paslauga bus nemokama.
Pasirinkęs greitąjį prekių atsiėmimą, klientas trumpąją SMS žinutę apie paruoštą užsakymą gaus praėjus ne daugiau kaip 30 min. nuo užsakymo pateikimo ir apmokėjimo. Tačiau užsakymą galima atsiimti ir vėliau – atvykus į pasirinktą „Drive in“ stotelę bet kuriuo patogiu metu iki 20.00 val.
„Drive in 30 min.“ paslauga teikiama visose „Drive in“ vietose prie prekybos centrų, užsisakant per internetinį „Barboros“ puslapį. Greitu metu šį greitą prekių atsiėmimą bus galima pasirinkti ir apsiperkant mobiliojoje programėlėje.
Keis apsipirkimo įpročius
„Drive in 30 min.“ užsakymai bus surenkami kitaip nei įprasti. Greituosius užsakymus rinks tam specialiai paskirta komanda, o visą užsakymą surinks vienas prekių surinkėjas. Įprastus užsakymus surenka keli prekių surinkėjai pagal prekių kategorijas. Ateityje planuojama didinti pajėgumus ir šios paslaugos prieinamumą kuo didesniam klientų skaičiui.
„Kaip rinkos lyderis, siekiame kurti e.prekybos standartą ir keisti vartotojų apsipirkimo įpročius. Neabejoju, kad toks greitas užsakymų paruošimas elektroninį apsipirkimą padarys dar patrauklesnį ir prisidės prie tolesnio rinkos augimo. „Drive in 30 min.“ atsiėmimas yra „Barboros“ strategijos gerinti pirkėjų patirtį ir didinti apsipirkimo greitį dalis. Ateityje planuojame pokyčius ir pristatymo į namus paslaugai, kad prekės ir į klientų namus taip pat atkeliautų greičiau“, – apie planus užsimena A.Jurgelevičius.
„Drive in 30 min.“ paslauga startuoja Lietuvoje, tačiau iki vasaros pabaigos ji bus pristatyta ir „Barboros“ klientams Latvijoje bei Estijoje.