„Barboros“ komunikacijai vadovauja J.Gižaitė-Tulabienė

„Maxima Grupės“ valdomos elektroninės parduotuvės „Barbora“ komunikacijos vadove nuo ketvirtadienio dirba Jurgita Gižaitė-Tulabienė.
„Barbora“
„Barbora“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Ji teigia kelianti sau ambicingus tikslus, kurie „Barboros“ komunikaciją pakreiptų nauja linkme.

J.Gižaitė-Tulabienė komentavo BNS, kad komunikacijos vadovas – nauja pozicija e. parduotuvėje. Iki šiol ji dirbo komunikacijos agentūroje „Headline“, su kuria bendradarbiauja „Barbora“.

„Barboros“ direktorius Andrius Mikalauskas sako, kad bendrovė pernai sparčiai augo, todėl padidėjo ir poreikis komunikacijai su žiniasklaida, klientais bei darbuotojais.

„Barbora“ veiklą Lietuvoje pradėjo 2014-aisiais, o 2018 metais išsiplėtė į Latviją ir Estiją, šiuo metu ji plečiasi į Lenkiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų