„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Barboros“ pajamos pernai augo triskart iki 2,5 mln. eurų

Kone pusmetį be konkurencijos dirbanti maisto prekių pristatymo į namus bendrovė „Barbora“ pernai gavo apie 2,5 mln. eurų pardavimo pajamų – triskart daugiau nei užpernai, kai apyvarta sudarė 828 tūkst. eurų. Kaip ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“, šiais metais, įmonė taip pat tikisi augimo, tačiau jis bus kuklesnis.
Į kliento namus prekės keliauja specialiais automobiliais
Į kliento namus prekės keliauja specialiais automobiliais

„Šiemet bendrovės pardavimai didės apie 2 kartus. Augimą planuojame pirmiausia dėl paslaugos prieinamumo ir patogumo didinimo. Tam ir bus skirtos bendrovės investicijos – bus toliau plečiamas automobilių parkas, kad galėtume vienu metu aptarnauti daugiau klientų, toliau tobulinsime pardavimų platformą“, – sakė bendrovės „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis.

Jo teigimu, nuo 2014 metų dirbančios „Barboros“ veikla kol kas nuostolinga. Pasak T.Kibildžio, netrukus veikti pradėsianti konkurentė maisto ir kasdienių prekių elektroninės prekybos bendrovė „Zzz.lt“ turėtų pritraukti į elektroninę erdvę naujų vartotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“