„Bayer“ antrąjį ketvirtį fiksavo 2,3 mlrd. eurų nuostolius

Vokietijos farmacijos ir chemijos milžinė „Bayer“ antrąjį ketvirtį fiksavo didžiulius nuostolius, kadangi buvo priversta atidėti 3,5 mlrd. eurų galimoms išlaidoms, susijusioms su JAV nagrinėjama byla dėl herbicido „Roundup“.
„Bayer“
„Bayer“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Bendrovės grynieji nuostoliai balandžio–birželio mėnesiais siekė 2,3 mlrd. eurų. Visgi tai yra geresnis rezultatas nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, kai nuostoliai siekė 9,5 mlrd. eurų.

Nuo tada, kai „Bayer“ įsigijo „Roundup“ gamintoją „Monsanto“ 2018 metais, „Bayer“ priversta susidurti su ieškiniais, kuriuos pateikė produkto naudotojai, teigiantys, kad susirgo dėl „Roundup“ sudėtyje naudotos cheminės medžiagos glifosato.

Bendrovė atidėjo minėtą sumą, kai JAV teisėjas atmetė jos pasiūlymą išspręsti būsimus su „Roundup“ susijusius ieškinius, kuriems ji skyrė iki 2 mlrd. JAV dolerių.

Šiuo metu „Bayer“ yra pateikusi prašymą Aukščiausiajam teismui, kad jis peržiūrėtų žemesnės instancijos teismo sprendimą, kuriuo ieškovui ieškovui Edwinui Hardemanui skirta 25 mln. JAV dolerių kompensacija.

Jei Aukščiausiasis Teismas priims „Bayer“ nepalankų sprendimą, grupė planuoja „suaktyvinti savo reikalavimų administravimo programą“, tam skirdama papildomą 4,5 mlrd. JAV dolerių sumą.

Be teisinių klausimų, bendrovė teigė, kad jos pardavimai išaugo visame pasaulyje ir tikisi, kad teigiamas pagreitis tęsis.

„Bayer“ padidino savo pardavimo tikslus visiems metams iki 43 mlrd. eurų, palyginti su 41 mlrd. eurų anksčiau prognozuota suma.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis