„Išmaitinti pasaulio gyventojus, kurių vis daugėja, yra ilgalaikis tikslas ir mes norime prisidėti prie problemos sprendimo“, – interviu Vokietijos verslo leidiniui „Handelsblatt“ pareiškė „Bayer“ generalinis direktorius Werneris Baumannas.
Tuo tarpu leidinys „Frankfurter Alemeine Zeitung“ pažymėjo, kad „Bayer“ sprendimas įsigyti „Monsanto“ gali pakenkti vokiečių įmonės reputacijai, bet taip pat atveria naujų galimybių rinkoje.
„Bayer“ vadovaujasi skaičiavimais, kad iki 2050 metų Žemėje gyvens apie 10 mlrd. žmonių, o tai reiškia, kad tuose pačiuose dirbamos žemės plotuose reikės užauginti daugiau maisto.
Įmonė mano, kad realiausias būdas pasiekti šį tikslą yra naudoti technologijas, kurioms priešinasi aplinkosaugos organizacijos ir politikai, kaip antai genetiškai modifikuotas sėklas, kurios būtų atsparos stipriems pesticidams.
Modifikuotos sėklos ir skaitmeninės priemonės, kurios ūkininkams padeda prisitaikyti prie oro sąlygų ir stebėti savo laukų būklę, taip pat galėtų padėti padidinti derlių, kuriam kelia grėsmė klimato kaita.
„Padėsime savo klientams užauginti daugiau naudojant mažiau išteklių“, – pirmadienį žurnalistams pareiškė W. Baumannas ir pažadėjo, kad „tvarumo tikslų sieksime taip pat atkakliai, kaip ir savo finansinių tikslų“.
Prieš oficialiai patvirtindamos „Monsanto“ įsigijimo sandorį, konkurencijos institucijos „Bayer“ liepė parduoti dideles sėklų ir žemės ūkio chemikalų verslo dalis konkurentui BASF.
Savo ruožtu „Monsanto“ yra itin prieštaringai vertinama įmonė, ne kartą sulaukusi kritikos ir ieškinių iš aplinkosaugininkų.
„Bayer“ pirmadienį oficialiai paskelbė po susijungimo atsisakysianti „Monsanto“ prekės ženklo, kuris per ilgus dešimtmečius užsitarnavo neigiamą reputaciją. Nors vokiečiai paskelbė atsisakantys „Monsanto“ vardo, įmonė patvirtino, jog toliau gamins tokius amerikiečių bendrovės išpopuliarintus produktus kaip glifosatas „Roundup“, taip pat sėklos „Dekalb“ ir „De Ruiter“