Skaitytojui Vidmantui priklausantis telefono numeris buvo užblokuotas kovo 19 dieną, maždaug vidurdienį.
Jis 15min pasakojo šiuo numeriu negalėjęs nei sulaukti skambučių ar SMS žinučių, nei pats skambinti ar rašyti.
„Aš naudoju „Pildyk“ su sutartimi. Tai tą dieną papildžiau sąskaitą, užsakiau pokalbių planą, bet už dviejų valandų ryšys dingo. Bandžiau perkrauti telefoną – nieko“, – sakė Vidmantas.
Nuvykęs į „Tele2“ atstovybę vyras iš konsultanto išgirdo, kad jo telefono numerį užblokavo policija, nes neva naudojantis šiuo numeriu galimai buvo vykdomas sukčiavimas.
Be ryšio – jau tris savaites
Tada Vidmantas susisiekė su policija ir užregistravo skundą dėl įvykusios situacijos.
„Man perskambino labai gera moteriškė, tikriausiai tyrėja, kuri pasakė, kad jie nieko prieš mane neturi, su „Tele2“ kalbėjo, o „Tele2“ pažadėjo, kad viską atstatys“, – kalbėjo skaitytojas.
„Ir ką? Ir nulis“, – neslėpė apmaudo jis.
Pasak vyro, išsiaiškinęs su policija iš „Tele2“ išgirdo, kad įmonėje įvyko sisteminė klaida ir jie dirba, kad atstatytų ryšį minėtam numeriui.
„Jau daugiau nei tris savaites neturiu ryšio“, – pabrėžė Vidmantas.
Jis aiškino net negalintis naudotis savo savitarnos paskyra ir matyti sąskaitų, o „Tele2“ atstovai jam tvirtina, kad tokio numerio nėra netgi sutarčių su klientais sistemoje.
Vyras pasakojo netgi kreipęsis į „Tele2“ su prašymu nutraukti sutartį, tačiau ir to pasiekti nepavyksta.
Skyrė kompensaciją, bet ryšio neatkūrė
„Tele2“ iš pradžių nurodė, kad panašūs atvejai pasitaiko ypač retai, o šis incidentas įvyko dėl darbuotojo kaltės.
„Deja, dėl sistemos sutrikimo negalėjome ištaisyti klaidos iškart, tačiau ištaisėme ją nedelsdami, kai tik galėjome.
Kliento atsiprašėme ir skyrėme jam kompensaciją“, –15min persiųstame komentare sakė „Tele2“ komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas.
Vis dėlto skaitytojas Vidmantas 15min nurodė, kad tą patį jam prieš kurį laiką pasakė ir „Tele2“ konsultantai, tačiau ryšio paslaugomis jis negali naudotis iki šiol.
Perklausus „Tele2“ dar kartą, įmonė nurodė, kad susisieks su klientu el. paštu ir padės rasti sprendimą. Taip pat kartu paprašė kliento kontaktinių duomenų.
Išsiuntė pretenziją
Vidmantas jau yra išsiuntęs teisinę pretenziją „Tele2“. Jis teigia, kad numerio blokavimas sukėlė jam didelių nepatogumų, kadangi šį numerį jis naudoja ne tik asmeniniais, bet ir darbo tikslais.
Pretenzijoje vyras tvirtino nesantis patenkintas ryšio operatoriaus paskirta 20 eurų kompensacija už patirtus nepatogumus, juolab kad naudotis numeriu iki šiol negali.
Abi šalys galėtų pasirašyti susitarimą, kad viena kitai nei dabar, nei ateityje neturi ir neturės jokių pretenzijų.
„Problemą man teko spręsti nuolat skambinant ar rašant UAB „Tele2“ darbuotojams (kaip minėta, reikėjo susisiekti ir su policijos pareigūnais, kas taip pat atėmė nemažai mano laiko). Dar daugiau, su manimi buvo labai nemandagiai bendraujama ir problemos sprendimas buvo užkrautas būtent man – t. y. aš nuolat turėjau skambinti bei rašyti, kad būtų atblokuotas mano numeris“, – teigiama dokumente.
Klientas nurodė, kad su „Tele2“ turi sudaręs telefono pirkimo išsimokėtinai sutartį, ir siūlo už patirtus didelius nepatogumus šią sutartį nutraukti ir palikti jam įsigytą telefoną.
„Manau, kad mano pasiūlymas yra racionalus, tokiu atveju abi šalys galėtų pasirašyti susitarimą, kad viena kitai nei dabar, nei ateityje neturi ir neturės jokių pretenzijų“, – rašoma pretenzijoje.
Kitu atveju vyras nurodė neatmetantis galimybės kreiptis ir į teismą.