Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Bendrovei „PepsiCo“ sunku rasti gerą platformą reklamai internete

„PepsiCo“, padidinusi rinkodaros ir reklamos biudžetą šiemet, nori didelę jo dalį išleisti internete, tačiau neranda pakankamai kokybiškų platformų, rašo „Business Insider“.
Pepsi
Pepsi / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Rinkodara Reklama

Vienas iš rūpesčių, skiriant daugiau pinigų reklamai internete, yra kokybiškų platformų trūkumas, pripažino įmonės finansų vadovas Hughas Jonstonas.

„Kalbame ne vien tik apie iššokančius langus, o apie labiau rafinuotą skaitmeninę reklamą. Investicijas sulėtina kokybiškų platformų paieškos“, – sakė jis.

Tai reiškia, kad verslas gali vis geriau išanalizuoti, kokią naudą jiems duoda tokios investicijos.

„PepsiCo“, nepaisant nestabilios rinkos aplinkos, išlaiko 4–5 proc. pajamų augimą. Bendrovė, kaip ir pastaruosius dvejus metus, šiemet žada daug investuoti į reklamą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos