2016 06 29 /15:22

Bene geriausi metai po krizės: ryšių su visuomene rinka augo 15 proc.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai (RSVA) priklausančių bendrovių apyvarta 2015 metais siekė 13,15 mln. eurų arba 15 proc. daugiau nei 2014 metais, rašoma asociacijos pranešime žiniasklaidai.
Megafonas
Megafonas / 123rf nuotr.
Temos: 1 Komunikacija

Tiesioginės rinkos pajamos („income fee“), kurios gaunamos iš bendrų pajamų minusavus trečiųjų šalių išlaidas, pernai augo 15 proc. ir sudarė 6,18 mln. eurų.

Preliminariais skaičiavimais, RSVA narės užima apie 75 proc. visos ryšių su visuomene rinkos.

„2015 metais rinkos augimas yra vienas didžiausių po 2009-ųjų krizės. Agentūrų duomenimis, didžiausia plėtra vyksta turinio rinkodaros, integruotos komunikacijos ir socialinės žiniasklaidos srityse. Gegužės mėnesį atlikta RSVA narių apklausa parodė, kad 2016-aisiais agentūros taip pat planuoja intensyvią plėtrą, naujų darbuotojų samdą“, – pranešime cituojamas RSVA Tarybos pirmininkas Kęstutis Gečas.

Pajamas augino visos didžiausios Lietuvos ryšių su visuomene agentūros – „Viešųjų ryšių partneriai“, „Publicum“ ir „VIP Viešosios informacijos partneriai“.

„Viešųjų ryšių partneriai“, dirbantys su prekė ženklu „VRP Hill+Knowlton Strategies“, pernai apyvartą padidino 81 proc. iki 4,109 mln. eurų, o tiesiogines pajamas – 45 proc. iki 1,946 mln. eurų.

Į RSVA pateiktus rezultatus nepatenka bendrovė „Publicum“, kurios tiesioginės pajamos dėl skirtingos apskaitos politikos nesutampa su bendruoju pelnu. Ji pernai pasiekė 1,98 mln. eurų apyvartą (23 proc. daugiau nei 2014 metais), jos pajamos, atmetus išlaidas trečiosioms šalims, per metus padidėjo 11 proc. iki 1,085 mln. eurų.

Toliau pagal tiesiogines pajamas pernai rikiuojasi „VIP Viešosios informacijos partneriai“ – 821,9 tūkst. eurų (17 proc. daugiau), jos apyvarta ūgtelėjo 8 proc. iki 2,028 mln. eurų, rodo RSVA ir įmonių patekti duomenys.

Po jos su 669,7 tūkst. eurų (7 proc. mažiau) tiesioginėmis pajamomis ir 894,9 tūkst. eurų (7 proc. mažiau) apyvarta buvo „Integrity PR“.

Toliau rikiavosi „Gravitas partners“, pernai gavusi 428,3 tūkst. eurų tiesioginių pajamų (21 proc. daugiau) ir 1,37 mln. eurų bendrų pajamų (23 proc. mažiau), ir „Idea Prima“ – atitinkamai 391,3 tūkst. eurų (20 proc. mažiau) ir 1,254 mln. eurų (25 proc. mažiau).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai