Šie galimi investuotojai, pasak italų spaudos, yra pasirengę tapti oficialų „Alitalia“ gelbėjimo planą pirmadienį pristatysiančios Italijos valstybinės geležinkelių bendrovės „Ferrovie dello Stato“ partneriais.
To plano paskelbimas buvo kelis kartus atidėtas, kol buvo tariamasi dėl galimybės pritraukti įvairių investuotojų, nes „Ferrovie dello Stato“ sakė nenorinti valdyti daugiau kaip 30 proc. „Alitalia“ akcijų.
Italų žiniasklaida, remdamasi šaltiniais banke, pranešė, jog buvo gauti keturi pasiūlymai.
Žiniasklaidoje anksčiau buvo rašyta, jog 15 proc. „Alitalia“ akcijų perims Italijos iždas. Taip pat buvo tariamasi su JAV oro bendrove „Delta“ dėl dar 15 proc. akcijų paketo perėmimo.
Gauti pasiūlymai
Investuotojai, norintys įsigyti likusius 40 proc. akcijų arba jų dalį, turėjo iki sekmadienio vakaro apie tai pranešti bankui „Mediobanca“, kuriam pavesta rūpintis „Alitalia“ gelbėjimu.
Italų žiniasklaida, remdamasi šaltiniais banke, pranešė, jog buvo gauti keturi pasiūlymai.
Pagrindinį pasiūlymą pateikė „Atlantia“, stambi mokamų kelių ir oro uostų operatorė, kuri priklauso grupei „Benetton“ ir kuri, kaip pranešama, siūlo įsigyti 35 proc. „Alitalia“ akcijų, kainuojančių per 300 mln. eurų.
„Atlantia“ skolų slegiamai oro bendrovei jau buvo dukart skyrusi lėšų.
Tarp kitų galimų investuotojų minima „Toto“, statybos bendrovė ir kelių operatorė, anksčiau valdžiusi su „Alitalia“ konkuravusią vietos oro bendrovę. Spaudoje taip pat minimas Romos „Lazio“ futbolo klubo savininkas Claudio Lotito ir Brazilijos magnatas Germanas Efromivichius – pagrindinis Kolumbijos oro bendrovės „Avianca“ akcininkas.
Pirmadienį pateikti pasiūlymai bus perduoti „Ferrovie dello Stato“ valdybai.
Daugiau kaip 11 tūkst. darbuotojų turinčiai „Alitalia“ nesisekė atlaikyti konkurencijos su Europos pigių skrydžių bendrovėmis ir 2017 metais jos valdymą perėmė administratoriai.