Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Bennet Distributors“: „Mineraliniai vandenys“ bando atsikratyti nereikalingų ženklų

Įmonių grupę „Alita“ įsigyti pretendavusios alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių platintojos „Bennet Distributors“ generalinis direktorius Marekas Kuklis teigė, kad grupę perkančių „Mineralinių vandenų“ ketinimai perleisti „Alitos“ degtines ir trauktines – per maži.
Bottlery
Bottlery / Bottlery nuotr.

„Šiose kategorijose jie turi savo stiprius prekių ženklus ir, manyčiau, bando atsikratyti nereikalingų. Jei pažiūrėsime į pastaruosius metus, degtinės rinkoje „Alita“ nėra populiari, tie prekių ženklai nėra vertingi“, – “Verslo žinioms – sakė M.Kuklis.

Anot M.Kuklio, degtinių ir trauktinių pardavimas nebūtų didelis praradimas, tačiau naujasis darinys dominuotų rinkoje, įgytų konkurencinį pranašumą brendžio, putojančio vyno grupėse, ir visas portfelis, kurį įgytų „Mineraliniai vandenys“, būtų stipresnis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?