„Bennet Distributors“: „Mineraliniai vandenys“ bando atsikratyti nereikalingų ženklų

Įmonių grupę „Alita“ įsigyti pretendavusios alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių platintojos „Bennet Distributors“ generalinis direktorius Marekas Kuklis teigė, kad grupę perkančių „Mineralinių vandenų“ ketinimai perleisti „Alitos“ degtines ir trauktines – per maži.
Bottlery
Bottlery / Bottlery nuotr.

„Šiose kategorijose jie turi savo stiprius prekių ženklus ir, manyčiau, bando atsikratyti nereikalingų. Jei pažiūrėsime į pastaruosius metus, degtinės rinkoje „Alita“ nėra populiari, tie prekių ženklai nėra vertingi“, – “Verslo žinioms – sakė M.Kuklis.

Anot M.Kuklio, degtinių ir trauktinių pardavimas nebūtų didelis praradimas, tačiau naujasis darinys dominuotų rinkoje, įgytų konkurencinį pranašumą brendžio, putojančio vyno grupėse, ir visas portfelis, kurį įgytų „Mineraliniai vandenys“, būtų stipresnis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų