„Berlin Chemie Menarini“ šiemet sieks dar didesnės apyvartos

Tarptautinio farmacijos koncerno „Berlin Chemie“ Lietuvos didmeninės vaistų prekybos bendrovės „Berlin Chemie Menarini Baltic“ apyvarta pernai siekė 57,8 mln. eurų – 12,8 proc. daugiau nei 2020 metais (51,2 mln. eurų).
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.

Konsoliduotas – kartu su antrinėmis bendrovėmis Latvijoje ir Estijoje – „Berlin Chemie Menarini Baltic“ pelnas praėjusiais metais buvo 4,1 mln. eurų, arba 4,6 proc. didesnis (3,9 mln. eurų), rodo Registrų centrui pateikta veiklos ataskaita.

Šiemet grupė pardavimus regione planuoja padidinti apie 13 proc., tai ketinama pasiekti rinkai pasiūlant naujus produktus.

„2022 metais grupė planuoja pasiekti 65,3 mln. eurų apyvartą ir įvesti į rinką kosmetikos linijos produktus „U-Life“ ir „Relizema“, – teigiama ataskaitoje.

Pasak jos, sunku pasakyti, kaip bendrovės rezultatus paveiks Rusijos pradėtas karas Ukrainoje ir dėl jo taikomos sankcijos.

Ji yra atidėjusi 2,1 mln. eurų Valstybinės ligonių kasos inicijuotam teisminiam ginčui, kuriame ši reikalauja iš įmonės 1,5 mln. eurų dėl sutarties, kuria gerinamas kompensuojamojo vaisto „Ranexa“ prieinamumas ir pasidalijama rizika, sąlygų nesilaikymo. Reikalaujama, kad šią sumą bendrovė sumokėtų į Privalomojo sveikatos draudimo fondą už 2020 metus, tačiau ji su tuo nesutinka, ginčas šiuo metu nagrinėjamas Vilniaus apygardos teisme.

Pagrindiniai bendrovės pirkėjai Lietuvoje yra bendrovės EVD, „Nemuno vaistinė“, „Limedika“ ir „Tamro“. Prekes grupė perka iš vienintelio tiekėjo – „Berlin Chemie“.

„Berlin Chemie Menarini Baltic“ pernai akcininkams išmokėjo 12,45 mln. eurų dividendų, užpernai bendrovė jų nemokėjo.

100 proc. Lietuvos įmonės akcijų valdo Vokietijos bendrovė „Berlin-Chemie/Menarini Pharma“, priklausanti pasaulinei „Menarini“ grupei, kurios pagrindinė būstinė yra Florencijoje, Italijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis