Beta.lt ir Grupinis.lt sulaukė 3 mln. eurų injekcijos

„Beta Media“, valdanti grupinių apsipirkimų portalus Beta.lt ir „Grupinis.lt“, vykdydama įmonės plėtrą, gruodžio 16 dieną pasirašė sutartį su privačiais investuotojais beveik 3 mln. eurų sumai, pranešė bendrovė.
Moteris prie kompiuterio
Beta.lt ir Grupinis.lt sulaukė 3 mln. eurų injekcijos / Vida Press nuotr.

„Lietuvos, Latvijos ir Estijos ekonomikos – vienos sparčiausiai augančių Europos Sąjungoje, be to, Baltijos šalių gyventojai – aktyviausi internetinės bankininkystės vartotojai. Tai rodo didžiulį elektroninės prekybos potencialą, itin pagerinsiantį pirkimo internetu rodiklius, – teigia UAB „Beta Media“ vadovė ir įkūrėja Alvydė Palaimaitė.

– Iki šiol  internetinėse parduotuvėse ir grupinių apsipirkimų portaluose pirko tik trečdalis lietuvių, tačiau specialistai prognozuoja, kad sparčiai populiarėjanti mobilioji prekyba 2017 metais sudarys kone ketvirtį visų tokios prekybos pajamų. Nuolat didėjantis pirkėjų mobiliaisiais įrenginiais skaičius rodo, kad tai – itin patraukli ir perspektyvi niša. Mes turime įdirbį, išvystytą internetinę platformą ir inovatyvią komandą – tereikėjo investicijų į įmonės plėtrą bei mobiliąsias technologijas ir verslą išmanančių partnerių. Pasirašytas sandoris rodo, kad einame teisingu keliu.“

Pasak įmonės vadovės, Beta.lt ir Grupinis.lt jau seniai peraugo grupinių pirkimų portalų rėmus – išaugo į vieną didžiausių paslaugų ir prekių pardavimo portalų Lietuvoje, o investicijos leis toliau plėstis ir įgyvendinti keletą pokyčių: bus diversifikuojama portalų veikla, vykdoma regioninė plėtra, tobulinama mobilioji programėlė, plečiama pirkėjų lojalumo programa, atsiras nemokamų pasiūlymų. Siekiant patenkinti vartotojų poreikius, bus ieškoma ir naujų patikimų partnerių.

„Grupinio apsipirkimo ir paslaugų pardavimo portalai Vakaruose, o ypač Jungtinėse Valstijose, yra labai populiarūs. Kinijoje tokio tipo portalai patenka į didžiausių kiniškų portalų penketuką, šalia tokių grandų kaip aliexpress.com bei alibaba.com. Tai ateitis – vartotojiškos kultūros ir įpročių transformacija. Tradicinė mažmeninė prekyba keičiasi: e. komercija kiekvienais metais įgauna pagreitį, stiprėja, o elektronines komercines platformas vystantys verslininkai sudaro rimtą konkurenciją mažmenininkams“, – sako vienas „Beta Media“ investuotojų ir nuo šiol šios įmonės generalinis direktorius Raimundas Adomaitis. 

Anot jo, pagrindinis tokio verslo apribojimas – rinkos potencialas, tačiau yra pavyzdžių, kai lietuviškos internetinės prekybos platformos „išauga“ vietinę rinką ir sėkmingai integruojasi į kitas, adaptuodamosios prie tų rinkų specifikos. „Ši priežastis – viena iš daugelio, paskatinusių mane su partneriu Raimundu Kalanta investuoti į šią didžiausią Baltijos šalyse grupinio apsipirkimo platformą. Kita priežastis – dėkinga investicinė aplinka, aiški vizija ir „Beta Media“ įmonėje nuo jos įkūrimo dirbančių žmonių patirtis bei entuziazmas. Pripažinkime, kad jokie logika paremti sprendimai, finansinių duomenų auditas, kiti su tuo susiję dalykai, nesuteikia reikiamo pagreičio bei negarantuoja sėkmės, jeigu nėra paprasto tikėjimo tuo, ką darai arba ruošiesi daryti“, – sako R. Adomaitis. 

Per porą metų internetinės platformos vystymui, procesų valdymui, logistikai, prekių ir paslaugų portfolio didinimui bei geografinei plėtrai investuotojai planuoja skirti 3–5 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų