Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Beveik 200 darbuotojų per dvi savaites atleidęs „Fresh Market“ tikina, kad viskas gerai

Staigus darbuotojų mažėjimas bendrovėse „Fresh Market“ ir „Internetinė prekyba Fresh Market“ yra susijęs ne su jų finansinėmis problemomis, o su įmonių veiklos optimizavimu. Maža to, tikėtina, kad darbuotojų skaičius rudenį ir žiemą „Fresh Market“ vėl pradės didėti, teigia šios bendrovės generalinis direktorius Saulius Urbonas.
„Fresh Market“
„Fresh Market“ / „Fresh Market“ nuotr.

„Sodros“ duomenimis, dar liepos 1 d. bendrovėje „Fresh Market“ dirbo 667 žmonės, o liepos 16 d. darbuotojų skaičius susitraukė iki 576.

„Sodros“ duomenimis, dar liepos 1 d. bendrovėje „Fresh Market“ dirbo 667 žmonės, o liepos 16 d. darbuotojų skaičius susitraukė iki 576.

Nuo liepos 4 d. iki liepos 16 d. darbuotojų skaičius nuo 411 iki 319 sumažėjo ir įmonėje „Internetinė prekyba Fresh Market“.

„Nusprendėme uždaryti sausų produktų logistikos bazę, nes jai nebuvo ekonominio pagrindimo“, – pagrindinę darbuotojų mažėjimo „Fresh Market“ priežastį 15min.lt nurodė S.Urbonas.

Įmonėje „Internetinė prekyba Fresh Market“ daugiausia atleista produktus pagal internetu gautus užsakymus išvežiojančių vairuotojų. Tačiau S.Urbonas tikina, kad vairuotojų, išvežiojančių maisto produktus į namus, skaičiaus mažėjimas nereiškia, kad tokia prekybos rūšis nepasiteisino.

S.Urbono teigimu, darbuotojų mažėjimas „Fresh Market“ susijęs su jos veiklos optimizavimu ir tuo, kad vasaros metu prekyba nurimsta ir nereikia tokio didelio vairuotojų skaičiaus.

Paklaustas, ar tai reiškia, kad darbuotojų skaičius „Fresh Market“ vėl pradės didėti rudenį ar žiemą, S.Urbonas buvo lakoniškas: „Taip ir bus“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos