„Biedronka“ lietuvius vilios „gyvai“ – Alytuje ir Marijampolėje siūlys savo kortelę

Lenkijoje mėgstantiems apsipirkinėti lietuviams vietinis prekybos tinklas „Biedronka“ apie save primins Lietuvoje. Lenkų prekybininko autobusiukas kelias dienas lankysis Alytuje ir Marijampolėje, kur gyventojams reklamuos ir siūlys įsigyti „Moja Biedronka“ lojalumo kortelę.
„Biedronka“
„Biedronka“ / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Marijampolėje ir Alytuje „Biedronkos“ atstovai lankysis nuo ketvirtadienio iki šeštadienio, kur gatvėse praeiviams siūlys įsigyti lojalumo kortelę „Moja Biedronka“ ir dalins balionus.

Tai pirmasis toks lenkų prekybos tinklo bandymas tiesiogiai pritraukti kaimyninių šalių gyventojus į savo parduotuves, rašo Dlahandlu.pl.

Nuo balandžio vidurio „Biedronka“ taip pat suteikė galimybę vokiečiams ir lietuviams užsisakyti „Moja Biedronka“ kortelę internetiniame tinklalapyje, naudojant Lietuvos ir Vokietijos telefono numerius.

„Biedronkos“ duomenimis, per pastarąsias 60 dienų daugiau nei 1,5 tūkst. žmonių tinklalapyje užsiregistravo su vokiškais telefono numeriais, apie 700 – su lietuviškais.

Kodėl žemų kainų parduotuvių rinkos dalis Lenkijoje auga?

„Euromonitor International“ vyresnioji konsultantė Marija Milaševič tvirtina, kad Lenkijos mažmeninės prekybos tinklas „Biedronka“ tęsia aktyvią plėtrą Lenkijoje ir išlaiko lyderio pozicijas maisto prekių rinkoje.

Pasak ekspertės, įmonės aktyvi plėtra susijusi su lenkų noru racionaliai paskirstyti savo išlaidas. Remiantis „Euromonitor International“ 2021 m. atlikto tyrimo duomenimis, 56% Lenkijos vartotojų kaip vieną iš motyvų apsipirkti prekybos tinkluose mini specialius pasiūlymus ir akcijas. Tai yra 10% didesnis rezultatas nei pasaulio vidurkis ir, pasak M.Milaševič, patvirtina faktą, kad Lenkijos vartotojai yra linkę pirkti racionaliai, todėl žemų kainų parduotuvės išlieka sparčiausiai augančios ir lyderiaujančios maisto prekių rinkoje Lenkijoje.

2020 m. žemų kainų parduotuvių rinkos dalis Lenkijoje padidėjo 11% ir sudarė 35% visos maisto prekių mažmeninės prekybos rinkos dalies.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis