Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Bigbank“ Lietuvoje mažina klientų aptarnavimo skyrių skaičių

Nuo spalio mėn. specializuotas estiško kapitalo vartojimo paskolų bankas „Bigbank“ uždaro klientų aptarnavimo skyrių Marijampolėje. Kitų metų pradžioje bankas planuoja uždaryti dar du padalinius Kaune ir Panevėžyje.
Pinigai
Pinigai / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Pasak „Bigbank AS“ Lietuvos filialo vadovo Rolando Norvilo, klientų aptarnavimo padaliniai uždaromi siekiant patenkinti gyventojų, vis dažniau besinaudojančių banko paslaugomis internete, poreikius.

„Fizinių klientų aptarnavimo padalinių reikalingumas kasmet mažėja, kadangi vis daugiau gyventojų banko paslaugomis naudojasi internete. Reaguojame i klientų poreikius – diegiame naujausius technologinius sprendimus, leidžiančius teikti paslaugas internete ir taupyti klientų laiką. Šių metų pabaigoje tikimės klientus pakviesti į naują banko interneto svetainę, kurioje jie galės sudaryti sutartis internetu. Be to, šiemet išplėtėme partnerių tinklą – pradėjome bendradarbiauti su „Perlo kreditais“ ir „PayPost“, palikdami klientams galimybę banko paslaugas gauti fiziniuose partnerių padaliniuose“, - teigia R. Norvilas.

„Bigbank“ veikla jau optimizuota ir kitose Baltijos šalyse, kur pritaikyti analogiški veiklos efektyvinimo sprendimai. Tuo tarpu Švedijoje, Suomijoje – šalyse, kuriose „Bigbank“ pradėjo veikti neseniai – klientai nuo pat veiklos pradžios aptarnaujami tik internetu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas