„Biovela Group“ apyvarta pernai augo 16 proc. iki 172 mln. eurų

Mėsos perdirbimo įmonių grupės „Biovela Group“ konsoliduota apyvarta pernai augo 15,8 proc. ir siekė 171,9 mln. eurų, o konsoliduotas grynasis pelnas augo 1,7 karto iki iki 2,7 mln. eurų.
„Biovela Group“
„Biovela Group“

Pasak „Biovela Group“ vadovo Audriaus Kantausko, pardavimų augimui įtakos turėjo suvaldyta COVID-19 pandemija, išaugęs gyventojų vartojimas, pardavimų skatinimas ir naujų produktų įvedimas į rinką. Tuo metu pagrindiniais iššūkiais jis įvardijo darbuotojų ir darbo jėgos bei žaliavų trūkumą, kaštų augimą, kuris kėlė ir produkcijos savikainą.

„Jau 2021-ųjų antrajame pusmetyje pradėjusios kilti pašarų kainos išaugino žaliavų, ypač superkamos jautienos ir paukštienos, kainas. Prasidėjus karui Ukrainoje, pašarų trūkumas turėjo įtakos dar didesniam kainų kilimui, todėl didžiuliais tempais ėmė brangti ir kiauliena, o jautienos ir paukštienos kaina pasiekė istorijoje nematytas aukštumas“, – pranešime sakė A.Kantauskas.

Įmonės nuotr./Audrius Kantauskas
Įmonės nuotr./Audrius Kantauskas

„Dėl geopolitinės situacijos brangusi elektra, dujos, degalai sudarė ženklią dalį augančios savikainos, tuo tarpu dėl metalo ir plastiko ingredientų kainų kilimo brango ir pakuotės, konservų indeliai“, – pridūrė jis.

„Biovela Group“ pardavimai Lietuvoje didėjo 10,7 proc. iki 31,8 tūkst. tonų, eksportas paaugo 15,3 proc. iki 35,5 tūkst. tonų.

Grupė į gamybos pajėgumų auginimą investavo 8,2 mln. eurų. Per ateinančius kelerius metus ji į pajėgumų plėtrą, gamybinį efektyvumą ir kitus sprendimus planuoja investuoti 27 mln. eurų.

„Biovela Group“ dirba per 1,5 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis