„Bitės“ kibernetinio saugumo ir IT specialistai sėkmingai įdiegė papildomus filtrus, tad jokios informacijos iš „Susisiekimo paslaugų“ programėlių perimti nėra galimybės“, – BNS komentavo „Bitės“ kibernetinio ir IT saugumo vadovas Saulius Skirmantas.
Dėl šią savaitę aptiktos saugumo spragos m. Ticket ir m. Parking programėlėse kai kurie klientų duomenys, pavyzdžiui, telefono numeriai, galėjo patekti į trečiųjų šalių rankas.
Dėl šios priežasties mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ priėmė sprendimą laikinai blokuoti prieigą prie šių programėlių. Pasak „Tele2“ atstovo Andriaus Baranausko, dėl saugumo spragos buvo galima apsimesti kitu vartotoju bei gauti prieigą prie vartotojo mobiliojo telefono numerio.
„Bitė“ ir „Telia“ ėmėsi papildomų veiksmų saugumui užtikrinti, bet nusprendė prieigos prie mokėjimo programėlių neblokuoti.
„Susisiekimo paslaugos“ teigia, kad ėmėsi priemonių, jog ištaisytų saugumo spragas programėlės m. Ticket ir m. Parking.