2022 09 22 /17:00

„Bitė Lietuva“ nuo lapkričio brangins paslaugas, konkurentai – kol kas ne

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ nuo lapkričio savo klientams didins įkainius už paslaugas – apie tai ji pranešė vartotojams. Tuo metu konkurentės „Telia“ Ir „Tele2“ kol kas to daryti neketina.
„Bitė Lietuva“
„Bitė Lietuva“ / Bendrovės nuotr.

„Jei naudojatės balso ar mobiliojo interneto paslaugomis, paslaugų plano kaina keisis (didės – BNS) po 1,47 euro. Jei naudojatės daiktų interneto (išmanių laikrodžių ir kt.) – paslaugų kaina keisis po 0,57 euro“, – rašoma „Bitės“ laiške klientams, kurį gavo BNS.

Bendrovė laiške nurodo esanti priversta tai padaryti dėl didžiulės infliacijos ir elektros kainų šuolio, kuris „sparčiai kelia kaštus“.

„Bitė Lietuvos“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Jaunius Špakauskas BNS patvirtino, kad tokie laiškai bendrovės klientams buvo išsiųsti, o paslaugos brangs.

„Šis pokytis padės išlaikyti ir gerinti klientams teikiamų paslaugų kokybę, – komentare BNS teigė „Bitės“ atstovas. – Savo klientus skaidriai ir atvirai apie kainos pokytį informuojame taip, kaip ir numatyta teisės aktuose“.

„Tele2“ atstovė ryšiams su visuomene Asta Buitkutė sakė, kad įmonė, kaip ir visa rinka, jaučia energijos kainų kilimą ir infliaciją, tačiau kol kas paslaugų kainų nedidina.

„Vertiname situaciją, skaičiuojame, ieškome geriausio sprendimo“, – BNS sakė „Tele2“ atstovė.

A.Buitkutė pabrėžė, kad rekordiškai pabrangusi elektra mobiliojo ryšio operatoriams yra esminis išteklius, be kurio ji negalėtų teikti paslaugų: „Elektra būtina viso mobiliojo ryšio tinklo veikimui, o šiuo metu sąnaudos už ją yra pasiekusios iki šiol neregėtas aukštumas“.

„Telia Lietuvos“ atstovas Audrius Stasiulaitis taip pat sako, kad dešimtimis kartų per metus pabrangusi elektra daro milžinišką įtaką visam informacinių ir ryšio technologijų verslui, tačiau dėl konkurencijos įmonė kol kas nekelia įkainių.

„Išlaidos elektrai sudaro vieną didžiausių „Telia“ tiesioginių sąnaudų dalį, tačiau esame labai konkurencingos, griežtai reguliuojamos ir dinamiškos rinkos dalis, kuri didelės infliacijos ir energijos kainų spaudimą sprendžia atsižvelgdama į labai kompleksiškų dalių sumą“, – BNS sakė „Telia Lietuvos“ atstovas.

Jis nenorėjo prognozuoti, kaip įmonės paslaugų kaina gali keistis ateityje.

„Dabartinio globalaus neužtikrintumo laiku tai daryti būtų tikrai sunku. Tačiau bet kokiu atveju „Telia“ savo kainodarą visų pirma grindžia klientams suteikiama verte“, – sakė A.Stasiulaitis.

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) teigimu, įstatymai nedraudžia bendrovėms keisti ir jau galiojančių sutarčių, jei klientai bent prieš mėnesį yra apie tai informuojami.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų