Šaltinio teigimu, kompanijos susitarimą gali pasirašyti jau sekmadienį. Pačios kompanijos tokios informacijos nekomentuoja.
Galutinį sprendimą parduoti savo amerikietiškąjį konditerijos verslą „Nestle“ priėmė gruodį. Pernai šio verslo apyvarta siekė apie 900 mln. Šveicarijos frankų (915 mln. JAV dolerių).
„Nestle“ konditerijos verslui priklauso tokie vidaus rinkoje populiarūs šokolado prekių ženklai, kaip „Butterfinger“, „BabyRuth“, „100Grand“, „SkinnyCow“, „Raisinets“, „Chunky“, „OhHenry!“ ir „SnoCaps“, vietiniai kitų konditerijos gaminių prekių ženklai, kaip „SweeTarts“, „LaffyTaffy“, „Nerds“, „FunDip“, „PixyStix“, „Gobstopper“, „BottleCaps“, „Spree“ ir „Runts“, taip pat tarptautinis šokolado prekės ženklas „Crunch“.
„Nestle“ yra trečia pagal rinkos dalį konditerijos gaminių gamintoja pasaulyje po „Mars“ ir „Mondelez“. Jungtinėse Valstijose bendrovė užima ketvirtą vietą. Čia ją dar lenkia „Hershey“.