Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Bloomberg“: „Ferrero“ perka „Nestle“ konditerijos verslą JAV už 2,8 mlrd. JAV dolerių

Šveicarijos bendrovė „Nestle“ – viena didžiausių pasaulyje maisto produktų gamintojų – artėja prie susitarimo parduoti savo konditerijos verslą Jungtinėse Valstijose italų kompanijai „Ferrero“ už 2,8 mlrd. JAV dolerių, remdamasi gerai informuotu šaltiniu skelbia naujienų agentūra „Bloomberg“.
„Nestle“ logotipas
„Nestle“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 „Nestle“

Šaltinio teigimu, kompanijos susitarimą gali pasirašyti jau sekmadienį. Pačios kompanijos tokios informacijos nekomentuoja.

Galutinį sprendimą parduoti savo amerikietiškąjį konditerijos verslą „Nestle“ priėmė gruodį. Pernai šio verslo apyvarta siekė apie 900 mln. Šveicarijos frankų (915 mln. JAV dolerių).

„Nestle“ konditerijos verslui priklauso tokie vidaus rinkoje populiarūs šokolado prekių ženklai, kaip „Butterfinger“, „BabyRuth“, „100Grand“, „SkinnyCow“, „Raisinets“, „Chunky“, „OhHenry!“ ir „SnoCaps“, vietiniai kitų konditerijos gaminių prekių ženklai, kaip „SweeTarts“, „LaffyTaffy“, „Nerds“, „FunDip“, „PixyStix“, „Gobstopper“, „BottleCaps“, „Spree“ ir „Runts“, taip pat tarptautinis šokolado prekės ženklas „Crunch“.

„Nestle“ yra trečia pagal rinkos dalį konditerijos gaminių gamintoja pasaulyje po „Mars“ ir „Mondelez“. Jungtinėse Valstijose bendrovė užima ketvirtą vietą. Čia ją dar lenkia „Hershey“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos