Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Bloomberg“ testas – trys klausimai norintiems gauti darbą

Pasaulinė verslo naujienų agentūra „Bloomberg“ kelia itin aukštus reikalavimus žurnalistams. Diplomo, patirties ir noro dirbti nepakanka. Su kiekvienu atrinktu kandidatu asmeniškai kalbasi „Bloomberg News“ vyriausiasis redaktorius Matthew Winkleris. Į šiuos tris klausimus turi atsakyti kiekvienas kandidatas, pasakoja bussinesinsider.com.
Atostogos darbe
Atostogos darbe / 123rf.com nuotr.

1. Kokia didžiausia žurnalistikos vertybė?

Vienintelis teisingas atsakymas, kuris leis tęsti pokalbį, yra „tikslumas“. Šis klausimas užduodamas visada, todėl daugelis finaliniam darbo pokalbiui besiruošiančių žurnalistų iš vyresnių kolegų gauna perspėjimus.

2. Kur save matai po dešimties metų?

Atsakant į šį klausimą svarbiausia nepaminėti kitų žiniasklaidos priemonių ar verslų. Kiekvienas darbdavys nori, kad gabus darbuotojas karjerą darytų jo įmonėje. Sakyti, kad tai tik pirmas laiptelis, būtų didelė klaida.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Birža
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Birža

„Mūsų bendrovėje praktiką atliko žurnalistė, kuri parašė daug tekstų  apie prekybą vertybiniais popieriais ir nė vieno jų nereikėjo taisyti. Visi jai pranašavo šviesią ateitį, tačiau darbo „Bloomberg“ ji taip ir negavo. Viską nulėmė paskutinis pokalbis. Į klausimą, kaip mato savo ateitį, ji atsakė, jog norėtų tapti JAV valstybės sekretore, o tai karjera, nesusijusi su mūsų naujienų agentūra“, – pasakojo „Bloomberg“ darbuotoja.

3. Kokia šiuo metu verslo naujiena yra svarbiausia?

Atsakymas į šį klausimą turi parodyti, kaip giliai pašnekovas išmano verslo pasaulį ir jame vykstančius procesus. Jis itin platus, todėl užduodamas paskutinis. Teigiama, jog būtent jis padeda atsijoti grūdus nuo pelų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos