1. Kokia didžiausia žurnalistikos vertybė?
Vienintelis teisingas atsakymas, kuris leis tęsti pokalbį, yra „tikslumas“. Šis klausimas užduodamas visada, todėl daugelis finaliniam darbo pokalbiui besiruošiančių žurnalistų iš vyresnių kolegų gauna perspėjimus.
2. Kur save matai po dešimties metų?
Atsakant į šį klausimą svarbiausia nepaminėti kitų žiniasklaidos priemonių ar verslų. Kiekvienas darbdavys nori, kad gabus darbuotojas karjerą darytų jo įmonėje. Sakyti, kad tai tik pirmas laiptelis, būtų didelė klaida.
„Mūsų bendrovėje praktiką atliko žurnalistė, kuri parašė daug tekstų apie prekybą vertybiniais popieriais ir nė vieno jų nereikėjo taisyti. Visi jai pranašavo šviesią ateitį, tačiau darbo „Bloomberg“ ji taip ir negavo. Viską nulėmė paskutinis pokalbis. Į klausimą, kaip mato savo ateitį, ji atsakė, jog norėtų tapti JAV valstybės sekretore, o tai karjera, nesusijusi su mūsų naujienų agentūra“, – pasakojo „Bloomberg“ darbuotoja.
3. Kokia šiuo metu verslo naujiena yra svarbiausia?
Atsakymas į šį klausimą turi parodyti, kaip giliai pašnekovas išmano verslo pasaulį ir jame vykstančius procesus. Jis itin platus, todėl užduodamas paskutinis. Teigiama, jog būtent jis padeda atsijoti grūdus nuo pelų.