BMW pranešė apie trečiąjį ketvirtį išaugusį pelną

Vokietijos prabangių automobilių gamintoja BMW trečiadienį pranešė, kad bendrovės grynasis pelnas trečiąjį ketvirtį augo ir pranoko lūkesčius, atsigavus paklausai po pirmųjų koronaviruso pandemijos mėnesių.
BMW ženklelis
BMW ženklelis / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 BMW Pelnas

Miunchene įsikūrusi bendrovė uždirbo 1,8 mlrd. eurų grynojo pelno, palyginti su 1,5 mlrd. eurų tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, „atsigavusi po didžiulio pandemijos poveikio smūgio“, sakoma BMW pranešime.

Pardavimai sumenko 1,4 proc. iki 26,3 mlrd. eurų.

Pasak „FactSet“, analitikai prognozavo, kad trečiojo ketvirčio grynasis pelnas, gautas iš pardavimų, sieks 26,1 mlrd. eurų.

Antrąjį ketvirtį BMW patyrė pirmuosius nuostolius per 10 metų, nes, kilus sveikatos krizei, buvo uždaryti automobilių pardavimo salonai ir gamyklos, o paklausa sustojo, tačiau nuo tada automobilių rinka stipriai atsigavo, sušvelninus apribojimus

Visi po geresnio trečiojo ketvirčio „dabar pandemija akivaizdžiai atgauna pagreitį“, pareiškė BMW ir pridūrė, kad „išlieka didelis neapibrėžtumo lygis“.

Bendrovė teigė vis tiek prognozuojanti, kad fiksuos smarkiai sumažėjusį visų 2020 metų uždarbį ir automobilių pardavimus.

Visgi bendri rezultatai „pabrėžia BMW veiklos stiprumą ir gebėjimą tinkamai veikti sudėtingoje aplinkoje“, pareiškė bendrovės generalinis direktorius Oliveris Zipse.

BMW veiklos pelnas iš automobilių segmento, apimančio ir „Mini“ bei „Rolls-Royce“ markes, sumažėjo 2,5 proc. iki 1,5 mlrd. eurų, o trečiąjį ketvirtį visame pasaulyje buvo pristatyta daugiau nei 675 000 automobilių.

BMW darbo jėga yra maždaug 2 000 darbuotojų mažesnė už praėjusių metų lygį, o naujų darbuotojų poreikis yra griežtai įvertinimas, nes paklausa visose pagrindinėse rinkose „labai sumažėjo dėl koronaviruso pandemijos“.

Gamintoja taip pat įgyvendina pertvarką, siekdama atitikti ES išmetamųjų teršalų reikalavimus.

BMW teigė, kad iki 2025 metų į mokslinius tyrimus ir plėtrą investuos daugiau nei 30 mlrd. eurų, įskaitant 4,2 mlrd. eurų, investuotų per devynis pirmuosius šių metų mėnesius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis