„Krovinių gabenimo oro transportu rinka dabar yra įkaitusi labiau nei bet kada anksčiau. Mes matome tikrą augimo potencialą šioje srityje“, – pabrėžė bendrovės viceprezidentas Stanley Dealas, pasisakydamas CNBC per aviacijos parodą Dubajuje.
Pasak jo, lėktuvų tvarkymo linijos bus įrengtos „KF Aerospace“ Kanadoje ir Londono Getviko oro uoste.
Iki pandemijos didelė dalis oro transportu gabenamų krovinių buvo talpinami keleivinių orlaivių krovinių skyriuose. Tačiau dėl COVID-19 protrūkių įvestų turizmo ir žmonių judėjimo apribojimų dauguma keleivinių lėktuvų nustojo skraidyti.
Tuo pačiu metu daugelis aviakompanijų pastaruoju metu susidūrė su išaugusia krovinių gabenimo paklausa. Pavyzdžiui, „Emirates Airline“ pirmąjį pusmetį krovinių pergabeno 39 proc. daugiau prieš metus ir apytikriai tiek pat kiek per atitinkamą ikipandeminių 2019-ųjų laikotarpį.
Anksčiau „Boeing“ skelbė, jog aktyviai derasi dėl „Boeing 777X“ lėktuvo krovininio modelio tiekimo keliems potencialiems užsakovams.
„Boeing“ rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios padidėjo 3,2 procento.