„United Airlines“, „Asiana Airlines“ ir dvi pagrindinės Japonijos oro linijos patvirtino, kad jau nutupdė 63 lėktuvus su tokio pat tipo varikliais.
JAV nacionalinė transporto ir saugos valdyba (NTSB) taip pat atlieka incidento tyrimą.
„Boeing“ pranešė, kad šie orlaiviai neturėtų būti naudojami, kol Federalinė aviacijos administracija (FAA) nepatvirtins patikrinimo tvarkos.
„Kol vyksta NTSB tyrimas, rekomendavome nenaudoti 69 eksploatuojamų ir 59 saugomų orlaivių „Boeing 777“, kuriuose įrengti „Pratt & Whitney 4000-112“ varikliai“, – pranešė bendrovė.
„Japan Airlines“ ir „All Nippon Airways“ pranešė sustabdžiusi atitinkamai 13 ir 19 lėktuvų su PW4000 modelio varikliais naudojimą.
Japonijos transporto ministerija pranešė nurodžiusi griežtesnius variklių patikrinimus dar kai gruodžio mėnesį iš Hanedos į Naha skridęs „Japan Airlines“ lėktuvas „Boeing 777“ patyrė problemų dėl „tos pačios šeimos variklio“.
„United Airlines“ teigė savanoriškai nutupdžiusi 24-is lėktuvus „Boeing 777“.
Tuo tarpu Pietų Korėjos transporto ministerija pranešė neketinanti nedelsiant uždrausti minėtų lėktuvų naudojimą ir kad stebi padėtį.