O vos prieš kelias dienas didžiausius ketvirčio nuostolius per savo istoriją patyrusi orlaivių gamintoja pranešė apie 4,9 mlrd. JAV dolerių atidėjinius po mokesčių, kurie bus skirti kompensacijoms oro linijų bendrovėms už atšauktus skrydžius ir vėluojančius lėktuvų pristatymus.
Bendrovės pajamos sumažėjo 35,1 proc. iki 15,8 mlrd. JAV dolerių, o tai lėmė sustabdyti populiariausio orlaivio „737 MAX“ pristatymai.
„Boeing“ taip pat pavėlino pirmuosius naujojo tolimųjų maršrutų orlaivio „777X“ skrydžius. Bendrovė tai paaiškino problemomis, susijusiomis su varikliu, kurį kuria „General Electric“.
Orlaivius „Boeing 737 MAX“ uždrausta eksploatuoti nuo šių metų kovo vidurio, kai sudužo antrasis tokio modelio lėktuvas. Per dvi avarijas, įvykusias kelių mėnesių skirtumu, iš viso žuvo 346 žmonės.
Šiuo metu „Boeing“ kuria programinę įrangą, skirtą išspręsti problemą, susijusią su skrydžio valdymo sistema. Minėta programinės įrangos problema siejama su abiem katastrofomis.
„Šiuo metu atliekami projektavimo darbai ir bandymai, o mes pateiksime galutinį programinės įrangos paketą JAV federalinės aviacijos administracijai, kai tik įvykdysime visus sertifikavimo reikalavimus“, – pareiškė „Boeing“.
„Boeing“ teigė, kad tikisi gauti reguliavimo institucijų pritarimą ketvirtojo ketvirčio pradžioje.
Orlaivių gamintoja, kuri dėl su orlaiviu „Boeing 737 MAX“ siejamo neapibrėžtumo sumažino metinę pelno prognozę, antrąjį ketvirtį išmokėjo didesnius dividendus. Bendrovė dividendams išleido 1,2 mlrd. JAV dolerių – 20 proc. daugiau nei tokiu pačiu laikotarpiu metais anksčiau.
Priešprekybinės sesijos metu „Boeing“ akcijos atpigo 0,8 proc. iki 369,84 JAV dolerio.