JAV orlaivių gamybos milžinė patyrė 2,4 mlrd. dolerių nuostolius antrąjį ketvirtį, kuriuos lėmė smarkiai sumažėjęs pristatytų orlaivių skaičius, nes krizės prislėgtos oro linijų bendrovės atšaukė dalį užsakymų.
Bendrovės pajamos sumenko 25 proc. ir siekė 11,8 mlrd. JAV dolerių.
Generalinis direktorius Davidas Calhounas teigė, kad bendrovė sumažins lėktuvų gamybos apimtis ir laipsniškai nutrauks legendinio modelio „Boeing 747“ gamybą, pranešime darbuotojams įspėjusi, jog gamintoja „turės vėl įvertinti darbo jėgos dydį“.
Ši pastaba reiškia, kad bendrovė gali svarstyti planus atleisti dar daugiau darbuotojų – po to, kai šiais metais jau pranešė ketinanti sumažinti darbo jėgą 10 procentų.
D.Calhounas taip pat teigė, kad „Boeing“ neskubės grįžti prie modelio 737 gamybos apimčių didinimo.
Modelį 737 MAX buvo uždrausta eksploatuoti nuo 2019 metų kovo mėnesio – po to, kai du šio modelio orlaiviai pateko į mirtinas katastrofas.
„Boeing“ vadovas taip pat pranešė apie sumažintus 777 ir 787 gamybos planus ir pareiškė, kad bendrovė nustos gaminti modelį 747 jau 2022 metais.
„Mūsų įsipareigojimai klientams nesibaigia orlaivių pristatymu – mes ir toliau padėsime eksploatuoti 747 ir teiksime palaikymą ateityje“, – teigė D. Calhounas.
Nors „Boeing“ komercinių lėktuvų verslas smarkiai nukentėjo nuo COVID-19, bendrovės vadovas pranešė apie nepakitusias pajamas iš gynybos ir kosmoso verslo, palyginti su praėjusių metų laikotarpiu.
D.Calhouno teigimu, šio padalinio programos užtikrins „tam tikrą labai svarbų stabilumą artimiausiu metu, kai imamės sunkių, bet būtinų žingsnių, kad prisitaikytume prie naujų rinkos realijų.