„Boeing“ pranešė apie netikėtus 3,3 mlrd. JAV dolerių trečiojo ketvirčio nuostolius

JAV aviacijos ir kosmoso milžinė „Boeing“ trečiadienį pranešė apie netikėtus 3,3 mlrd. JAV dolerių trečiojo ketvirčio nuostolius, susidariusius dėl išaugusių išlaidų kelioms gynybos programoms, iš dalies dėl padidėjusių tiekimo grandinių išlaidų.
Boeing 737
Boeing 737 / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Verslas Boeing

Aviacijos milžinė pranešė, kad pajamos išaugo 4 proc. iki 16 mlrd. JAV dolerių.

Šis rodiklis taip pat neatitiko analitikų lūkesčių.

Kita vertus, „Boeing“ dar kartą patvirtino, jog 2022 metais tikisi teigiamo laisvo pinigų srauto.

Bendrovė paminėjo virtinę fiksuotų kainų pagrindu sudarytų gynybos sutarčių, kurių vykdymas gerokai pabrango.

„Boeing“ taip pat teigė, kad išlaidos auga kitose gynybos programose.

Šių projektų nuostolius „lėmė didesnės apskaičiuotos gamybos ir tiekimo grandinės sąnaudos, taip pat techniniai iššūkiai“, – laiške darbuotojams sakė generalinis direktorius Dave‘as Calhounas.

„Beveik kiekviena pramonės šaka susiduria su tiekimo grandinių kliūtimis, infliacija, darbo jėgos ir makroekonominiais iššūkiais – ir mes tikrai niekuo nesiskiriame. Mes realistiškai vertiname aplinką, su kuria susiduriame, ir imamės visapusiškų veiksmų“, – teigė jis.

D.Calhounas baigė savo laišką sakydamas, kad „prisitaikymui prie pokyčių reikia laiko“, ir pridūrė, kad „reikia daug ką nuveikti, bet aš esu užtikrintas savo komanda ir veiksmais, kurių imsimės ateityje“.

Tuo pat metu bendrovė užfiksavo komercinių lėktuvų padalinio pajamų šuolį, atnaujinus „787 Dreamliner“ bei išaugus „737 MAX“ pristatymams.

Prieš prasidedant prekybos sesijai, „Being“ akcijos atpigo 0,4 proc. iki 146 JAV dolerių už akciją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis