Tuo tarpu 2019 metų sausį bendrovei buvo užsakyta pagaminti 45 orlaivius, o užsakovams ji tą mėnesį pristatė 46 lėktuvus.
Orlaivių „Boeing 737 MAX“ skrydžiai visame pasaulyje buvo sustabdyti 2019 metų kovą po dviejų mirtinų katastrofų.
2018 metų spalio pabaigoje netrukus po pakilimo iš Džakartos oro uosto sudužo Indonezijos oro linijų bendrovės „Lion Air“ lėktuvas „Boeing-737 MAX 8“ . Žuvo visi 189 orlaivyje buvę žmonės.
O 2019 metų kovo 10-ąją nukrito Etiopijos oro linijų bendrovės orlaivis „Boeing-737 Max 8“, skridęs iš Adis Abebos į Nairobį. Per šią katastrofą žuvo 157 žmonės.
Šių metų sausį „Boeing“ laikinai sustabdė šio modelio orlaivių gamybą.
Bendrovė sausį paskelbė 2019 metais patyrusi nuostolių, kurie buvo pirmieji per daugiau kaip du dešimtmečius ir kuriuos lėmė „Boeing 737 MAX“ krizė.
„Boeing“ tikisi reguliavimo institucijų leidimą atnaujinti šių orlaivių skrydžius gauti 2020 metų viduryje.
Tačiau Federalinės aviacijos administracijos (FAA) vadovas Steve Dicksonas antradienį pareiškė, jog „Boeing 737 MAX“ sertifikavimo skrydis – svarbus leidimo išdavimo proceso elementas – vis dar nėra suplanuotas.
Tuo tarpu Europos orlaivių gamintojai „Airbus“ – pagrindinei „Boeing“ konkurentei – sausį buvo užsakyta pagaminti rekordiškai daug orlaivių – iš viso 274. Užsakovams bendrovė pristatė 31 lėktuvą.