„Padarysime viską, kas įmanoma, kad tokių nelaimių daugiau nepasikartotų“, – pareiškė korporacijos viceprezidentas Mike'as Sinnettas, kurį cituoja JAV žiniasklaida.
„Boeing“ atstovai šios savaitės viduryje surengė specialų pilotų instruktažą, kurio metu papasakojo apie atnaujintą „Boeing 737 MAX“ modelio orlaivių programinę įrangą.
Antradienį buvo pranešta, jog „Boeing“ atliko „Boeing 737 MAX“ modelio orlaivio su atnaujinta manevravimo charakteristikų papildymo sistema (angl. MCAS) bandomuosius skrydžius.
Skrydžiai buvo atlikti po to, kai pilotai specialiuose treniruokliuose šeštadienį išbandė atnaujintą sistemą MCAS.
Šiuose mokymuose dalyvavo trijų Jungtinių Valstijų oro linijų bendrovių – „Southwest Airlines“, „American Airlines“ ir „United Airlines“ – pilotai, taip pat dviejų užsienio oro linijų bendrovių, kurių žiniasklaida neįvardija, atstovai.
Abejonių dėl „Boeing 737 MAX“ saugumo kilo po to, kai per mažiau nei per penkis mėnesius sudužo du šio modelio lėktuvai.
2018 metų spalio pabaigoje netrukus po pakilimo iš Džakartos oro uosto sudužo Indonezijos oro linijų bendrovės „Lion Air“ lėktuvas „Boeing-737 MAX 8“ . Žuvo visi 189 orlaivyje buvę žmonės.
O šių metų kovo 10-ąją nukrito Etiopijos oro linijų bendrovės orlaivis „Boeing-737 Max 8“, skridęs iš Adis Abebos į Nairobį. Per šią katastrofą žuvo 157 žmonės.
Po šio įvykio daugelis pasaulio šalių uždraudė šio modelio orlaivių skrydžius savo oro erdvėje, o oro bendrovės atsisakė juos naudoti ir atšaukė ankstesnius šių orlaivių gamybos užsakymus.
JAV transporto departamentas yra pradėjęs tyrimą, siekdamas išsiaiškinti, kokiu pagrindu JAV civilinės aviacijos administracija (FAA) leido eksploatuoti orlaivius „Boeing 737 MAX“.
Tyrime daugiausia dėmesio skiriama MCAS sistemai.
Institucijų duomenimis, būtent ši sistema, kurią teko įdiegti dėl naujojo „Boeing“ dizaino ypatybių, galėjo tapti nelaimių Indonezijoje ir Etiopijoje priežastimi.