Į miesto gatves jau išvažiavo 100 naujų automobilių, o iki metų pabaigos planuojama pasiūlą didinti iki 300. Platformos planuose – ne tik lyderystė Kaune, bet ir automobilių dalijimosi rinkos plėtra. Ambicijai keisti daugumos kauniečių kelionių įpročius ir joms rinktis alternatyvius būdus pritaria ir miesto savivaldybė.
Šiuo metu Kaune galima rinktis iš skirtingų „Audi“ ir „Toyota“ modelių, tačiau ateityje pasirinkimą numatoma plėsti, kad alternatyvą nuosavam automobiliui galėtų rasti kiekvienas kaunietis pagal savo kelionės poreikius.
„Mums tai svarbus žingsnis ne tik dėl patrauklios Kauno rinkos – pristatydami paslaugą antrajame mieste tuo pačiu atveriame galimybę ir patogiai keliauti tarp miestų. Nuo šiol pradėjus kelionę Vilniuje, automobilis galės būti paliktas Kaune ir atvirkščiai, be papildomų sąlygų“, - pažymi Svajūnas Aliukonis, „Bolt Drive“ operacijų vadovas Lietuvoje.
Pasak jo, netrukus galimybių keliauti po Lietuvą su „Bolt Drive“ bus tik daugiau – artimiausiu metu planuojama plėtra ir kituose miestuose.
Kauno miesto vicemeras Tomas Jarusevičius sako, kad nauji dalijimuisi skirti automobiliai turėtų prisidėti prie teigiamų pokyčių Kauno transporto sistemoje.
„Kauniečiai – nėra naivūs, pakankamai praktiški žmonės, todėl vien kalbų apie alternatyvas nuosavam automobiliui ar spūsčių mažinimą dėl ekologijos jiems neužtenka. Dalijimuisi skirtas transportas, kaip ir viešasis, privalo tapti patrauklus kiekvienam, pataikyti į gyventojų poreikių dešimtuką. Tik tada galime tikėtis, kad kelionių automobiliais skaičius mažėtų”, - sako T.Jarusevičius.
Praėjusiais metais „Bolt” atliktos apklausos duomenimis, 31 proc. automobilių savininkų Kaune mano, kad nuosavo automobilio kaina neatsiperka, tiek pat mąsto priešingai, o didžioji dalis (38 proc.) apie tai nėra susimąstę. Tuo pačiu 51 proc. apklaustų kauniečių savo automobiliu darbo dienomis naudojasi iki 1 valandos per parą, 36 proc – ne kiekvieną dieną. Statistikos departamento duomenimis, Kauno mieste 1 tūkst. gyventojų tenka 432 automobiliai.