„Bolt“ pritraukė didžiausią savo istorijoje finansavimą: skatins gyventojus atsisakyti automobilių

Europoje pirmaujanti pavėžėjimo paslaugų platforma „Bolt“ paskelbė apie dar vieno bendrovės finansavimo etapo pabaigą, po kurio jos vertė išaugo iki 7,4 mlrd. eurų. Didžiausią iki šiol gautą 628 mln. eurų sumą įmonė skirs paslaugų plėtrai bei vystymui, svarbiu akcentu taps siekis skatinti miestų gyventojus atsisakyti nuosavų automobilių ir pereiti prie tvaresnių judėjimo alternatyvų miestuose, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Bolt“ produktai
„Bolt“ produktai / „Bolt“ nuotr.
Temos: 2 Verslas „Bolt“

Paskutiniajam „Bolt“ investicijų etapui vadovavo rizikos kapitalo įmonė „Sequoia Capital“ ir investicijų patarėjai „Fidelity Management and Research Company LLC“. Finansavimo procese dalyvavo ir kompanijos „Whale Rock“, „Owl Rock“ („Blue Owl“ padalinys), „D1“, „G Squared“, „Tekne“, „Ghisallo“ bei kitos.

„Bolt“ įkūrėjo ir generalinio direktoriaus Markuso Villigo teigimu, ištisus dešimtmečius miestai buvo kuriami automobiliams, o ne žmonėms. Tai lėmė netvarius judėjimo įpročius juose, vis didėjantį žalingą poveikį aplinkai bei viešosios erdvės nykimą.

„Toks iki šiol tebegyvuojantis požiūris į miestų infrastruktūros kūrimą yra pasenęs. Džiaugiuosi, kad kol kas didžiausias mūsų istorijoje finansavimo etapas padės kurti ateitį su dar mažiau spūsčių bei taršos miestuose, puoselėjant žaliąsias jų erdves ir suteikiant visuomenei galimybę judėti ne tik lengvai bei saugiai, bet ir aplinkai draugišku būdu“, – dėsto M.Villigas.

Pastaruosius aštuonerius metus „Bolt“ rinkai teikė įvairias paslaugas, siūlančias patogesnes ir pigesnes mobilumo alternatyvas. Nuolat bendradarbiaujama su miestais skatinant perėjimą prie tvarių transporto sprendimų, tokių kaip elektriniai paspirtukai. Svarbiu aspektu bendrovei išlieka ir bendro mobilumo galimybių plėtra miestuose: pavėžėjimo bei automobilių dalijimosi paslaugų gerinimas, siekiant kuo daugiau miesto erdvės atlaisvinti žmonėms.

Artimiausiu metu „Bolt“, turinti plačiausią Europoje elektrinių paspirtukų tinklą, rinkai pristatys naujas šios transporto priemonės saugumo funkcijas. Šių funkcijų kūrimas ir paslaugos plėtimas pateisins bendrovės kaip patikimo partnerio tvaraus miesto plėtrai įvaizdį.

Be dalijimosi paspirtukais, „Bolt“ siūlo pavėžėjimo, automobilių dalijimosi paslaugas „Bolt Drive“, taip pat galimybę patogiai ir greitai užsisakyti iš restoranų meniu per platformą „Bolt Food“. Pandemijos laikotarpiu paslaugų krepšelį papildė dar viena paslauga – greitasis maisto prekių pristatymas į namus naudojantis „Bolt Market“, kuomet užsakymas klientui pristatomas vos per 15 minučių.

Šiuo metu bendrovė valdo „Bolt Market“ parduotuvių tinklą net dešimtyje Europos šalių, tarp jų ir Lietuvoje. Jau dvi paslaugos parduotuves mūsų šalyje atidariusi bendrovė dalį gautųjų investicijų planuoja skirti tolimesnei plėtrai šioje srityje – iki 2022 metų pabaigos numatoma atidaryti šimtus naujų parduotuvių visoje Europoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų