Booking.com skambučių centras Vilniuje yra devintasis įmonės centras Europoje ir aštuonioliktasis pasaulyje. Klientų aptarnavimo komanda Vilniuje Booking.com svečiams ir apgyvendinimo įstaigų partneriams visą parą be išeiginių teiks pagalbą telefonu, el. laiškais ir žinutėmis. Pasaulyje veikiančiose vietinėse Booking.com įmonėse dirba daugiau nei 7 000 klientų aptarnavimo agentų.
Įmonė skelbia siūlanti darbo pozicijas administracijoje ir klientų aptarnavimo specialistams, kurie dirbs su klientais visame pasaulyje teikdami pagalbą įvairiomis kalbomis – rusų, vokiečių, anglų, lenkų, estų ir, žinoma, lietuvių. Jau paskelbta darbuotojų paieška.
„Vilnius tampa tikra regiono sostine Europoje su įvairiataute kultūra, kuri yra stipri ir Booking.com bendrovėje“, – pranešime spaudai teigia Booking.com klientų aptarnavimo vadovas pasaulyje Jamesas Watersas. „Vilniuje gausu talentingų žmonių, ypač su mums reikalingomis kalbos žiniomis. Nekantraujame išplėsti savo darbuotojų komandą Baltijos šalyse.“
Siekdama išrinkti tinkamiausią vietą naujajam klientų aptarnavimo skambučių centrui Booking.com bendradarbiavo su „Investuok Lietuvoje“.
„Investuok Lietuvoje“ yra patenkinta su Booking.com vykusiu bendradarbiavimu pasirenkant naująjį klientų aptarnavimo centrą įkurti Vilniuje, sveikiname šią pasaulinę įmonę prisijungus prie mūsų verslo bendruomenės“, – teigė Mantas Katinas, „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius. „Džiaugiamės, kad Booking.com įvertino įsikūrimo Vilniuje privalumus, ypač regione esančius talentingus darbuotojus. Esame dinamiškas, daugiakultūrinis regionas su turtingu paveldu, kuriame didelė dalis gyventojų, kalba keliomis kalbomis.“
Booking.com naujasis klientų aptarnavimo centras įsikurs Vilniaus verslo kvartale „Technopolis“.