„Boommio“ klientų atvedimo ir įtraukimo platforma pritraukė 250 tūkst. eurų investiciją iš „70V“ akseleravimo fondo

„Boommio klientų atvedimo ir įtraukimo įmonė pirmadienį paskelbė pritraukusi 250 000 eurų investiciją iš „70V“ fondo. Pirmoji investicija į „Boommio“ padės įmonei didinti pardavimų ir rinkodaros pastangas Baltijos šalyse, taip pat išplėsti ir paspartinti platformos plėtrą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Elektroninė prekyba
Telefonas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„70V“ investuoja į ankstyvosios stadijos technologijų startuolius bei verslo modelius, tokius kaip „Interactio“, „Paysolut“, „Whatagraph“.

„Boommio“ įmonės misija yra padėti bet kokio dydžio įmonei plėtoti savo verslą, pasitelkiant paprastas skaitmenines naujoves, tuo pačiu lengvai didinant produktų pardavimus, prekės ženklo žinomumą bei pritraukiant naujus klientus. „Boommio“ sprendimas nereikalauja papildomų IT integracijų, prizų paskirstymo kaštų, ir užtrunka 1 dieną, norint pradėti naują kampaniją rinkoje.

Daugiau informacijos apie „Boommio“ galite rasti internetiniame puslapyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų