„Bosch“ bendradarbiaus su „Mojio“: prie interneto prijungs kuo daugiau transporto priemonių

Kompanija „Bosch“ pranešė, kad bendradarbiaus su Kanados startuoliu „Mojio“, siekdami belaidžiu ryšiu prijungti daugiau transporto priemonių prie įvairių skaitmeninių paslaugų tiekėjų: nuo draudimo bendrovių iki pagalbos centrų, rašoma reuters.com.
„Bosch“
„Bosch“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 „Bosch“

Vokietijos tiekėjas pranešė, kad investuoja į „Mojio“, įsikūrusią Vankuveryje. Investicijos suma nebuvo atskleista.

„Mojio“ buvo įkurta 2012 m. Anksčiau ji gavo investicijų iš „Amazon“, „Deutsche Telekom“ ir „AOL“ steigėjo Steve'o Case'o, dabar jos pelnas siekia daugiau nei 40 mln. JAV dolerių.

„Bosch“ ir „Mojio“ tikslas – prie interneto prijungti daugiau transporto priemonių. Tokiu būdu bus renkami duomenys vartotojų ir transporto priemonių gamintojų paslaugų tarnyboms.

Pasak grupės direktoriaus Kevino Mullo, didžiausios pastangos dedamos į transporto priemonių komunikaciją, diagnostiką ir avarijų aptikimą bei pranešimą apie jas.

„Gavę prieigą prie neįtikėtino transporto priemonės duomenų kiekio, įskaitant labai tikslius avarijos nustatymo duomenis, su „Bosch“ turėtume sugebėti išgelbėti gyvybes bei užtikrinti, kad draudimo procesai būtų veiksmingesni“, – sakė „Mojio“ generalinis direktorius Kenny Hawkas.

K.Mullas tvirtino, kad draudimo kompanijos iš pateiktų transporto priemonės duomenų galės nustatyti avarijos sunkumą. Be to, tai leistų sutvarkyti kai kurias pretenzijas nuotoliniu būdu, nesiunčiant draudimo eksperto.

Partneriai siekia susieti vartotojus su „Bosch“ skambučių centrais, kaip su pirmąja pagalba avarijos atveju.

K.Hawkas teigė, kad įmonės domisi ir kitomis panašiomis paslaugomis, pavyzdžiui, „galimybe atidaryti duris ar bagažinę siuntų pristatytojams“.

Parengė Gintarė Krugelytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų