Nuo šių metų pradžios „Fast Retailing“ akcijos pabrango 20 proc. (o per pastaruosius 12 mėnesių – 80 proc.), taigi T.Yanai praturtėjo 4,8 mlrd. JAV dolerių. Jo turto vertė siekia 25,4 mlrd. JAV dolerių, rašo agentūra „Bloomberg“.
2016 m. pradžioje, „Fast Retailing“ paskelbus apie sulėtėjusį įplaukų augimą, bendrovės akcijų kursas smarkiai krito, tačiau nuo to laiko bendrovė ėmė aktyviau skverbtis į užsienio rinkas.
Šiuo metu „Fast Retailing“ yra antra didžiausia pagal kapitalizaciją pasaulio drabužių mažmenininkė, nusileidžianti tik Ispanijos „Inditex“, kuriai priklauso prekių ženklai „Zara“, „Bershka“, „Massimo Dutti“, „Oysho“, „Pull and Bear“, „Stradivarius“, „Uterque“ ir „Lefties“.
„Inditex“ kapitalizacija nuo metų pradžios smuko 13 proc. iki 77,95 mlrd. eurų, o „Fast Retailing“ rinkos vertė sudaro 5,76 trln. jenų (44,77 mlrd. eurų).
H&M, kitos stambios drabužių mažmenininkės kapitalizacija sudaro apie 204 mlrd. Švedijos kronų, arba 19,41 mlrd. eurų.